eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyW Wielkiej Brytanii nie ma już brytyjskich fabryk samochodów - właśnie sprzedali ostatnią
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 16

  • 1. Data: 2017-06-15 21:07:25
    Temat: W Wielkiej Brytanii nie ma już brytyjskich fabryk samochodów - właśnie sprzedali ostatnią
    Od: "T." <k...@i...pl>

    Chiński właściciel Volvo przejął kilka tygodni temu kolejną markę -
    brytyjski Lotus stał się tym samym częścią koncernu Geely Automobile. W
    ostatnich latach doszło do przejęć wielu znanych marek i firm
    motoryzacyjnych, a stan posiadania podmiotów inwestujących na tym rynku
    wciąż dynamicznie się zmienia.
    Sektor samochodowy w latach 2008-2009 doświadczył jednego z największych
    kryzysów w historii. Globalna produkcja spadła o ponad 15 procent.
    Załamanie dotknęło także największych graczy, a część z nich stanęła na
    granicy bankructwa.

    Nie wszystkie marki - nawet te uznawane za kultowe - były w stanie
    przetrwać na rynku. Wiele - np. Pontiac, Eagle, Autobianchi nie
    wytrzymało konkurencji. W Wielkiej Brytanii nie ma już ani jednej
    brytyjskiej fabryki samochodów - część z nich zbankrutowała, inne
    zostały sprzedane.

    http://pim.pl/kto-jest-wlascicielem-najwiekszych-mar
    ek-motoryzacyjnych/

    Wychodzi na to, że w Polsce teraz jest większa produkcja motoryzacyjna
    niż w UK :-)

    T.


  • 2. Data: 2017-06-15 23:07:38
    Temat: Re: W Wielkiej Brytanii nie ma już brytyjskich fabryk samochodów - właśnie sprzedali ostatnią
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 15 czerwca 2017 21:07:29 UTC+2 użytkownik T. napisał:
    > Chiński właściciel Volvo przejął kilka tygodni temu kolejną markę -
    > brytyjski Lotus stał się tym samym częścią koncernu Geely Automobile. W
    > ostatnich latach doszło do przejęć wielu znanych marek i firm
    > motoryzacyjnych, a stan posiadania podmiotów inwestujących na tym rynku
    > wciąż dynamicznie się zmienia.
    > Sektor samochodowy w latach 2008-2009 doświadczył jednego z największych
    > kryzysów w historii. Globalna produkcja spadła o ponad 15 procent.
    > Załamanie dotknęło także największych graczy, a część z nich stanęła na
    > granicy bankructwa.
    >
    > Nie wszystkie marki - nawet te uznawane za kultowe - były w stanie
    > przetrwać na rynku. Wiele - np. Pontiac, Eagle, Autobianchi nie
    > wytrzymało konkurencji. W Wielkiej Brytanii nie ma już ani jednej
    > brytyjskiej fabryki samochodów - część z nich zbankrutowała, inne
    > zostały sprzedane.
    >
    > http://pim.pl/kto-jest-wlascicielem-najwiekszych-mar
    ek-motoryzacyjnych/
    >
    > Wychodzi na to, że w Polsce teraz jest większa produkcja motoryzacyjna
    > niż w UK :-)
    >
    > T.

    Niektórzy uważają że nie wazne kto byle sie robilo:
    https://www.youtube.com/watch?v=vmcmqTAu6b8


  • 3. Data: 2017-06-16 10:48:41
    Temat: Re: W Wielkiej Brytanii nie ma już brytyjskich fabryk samochodów - właśnie sprzedali ostatnią
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    no dobra widzę, że doszliśmy do tego momentu w którym należy zadać
    pytanie... w czym oni/e widzą zyski skoro sprzedali całą produkcję? że
    niby będą testowali na frajerach nowe technologie?


  • 4. Data: 2017-06-16 11:12:32
    Temat: Re: W Wielkiej Brytanii nie ma już brytyjskich fabryk samochodów - właśnie sprzedali ostatnią
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2017-06-16 o 10:48, w systemie siła 'POPIS/EU pisze:
    > no dobra widzę, że doszliśmy do tego momentu w którym należy zadać
    > pytanie... w czym oni/e widzą zyski skoro sprzedali całą produkcję? że
    > niby będą testowali na frajerach nowe technologie?

    Oni czyli kto? Brytyjczycy? Sprzedali bo musieli - byli na krawędzi
    plajty. Przetrwają te firmy, gdzie zarabia się 600 euro miesięcznie :-)
    T.


  • 5. Data: 2017-06-16 12:47:49
    Temat: Re: W Wielkiej Brytanii nie ma już brytyjskich fabryk samochodów - właśnie sprzedali ostatnią
    Od: quent <x...@x...com>

    On 15.06.2017 21:07, T. wrote:
    > Chiński właściciel Volvo przejął kilka tygodni temu kolejną markę -
    > brytyjski Lotus stał się tym samym częścią koncernu Geely Automobile. W
    > ostatnich latach doszło do przejęć wielu znanych marek i firm
    > motoryzacyjnych, a stan posiadania podmiotów inwestujących na tym rynku
    > wciąż dynamicznie się zmienia.
    > Sektor samochodowy w latach 2008-2009 doświadczył jednego z największych
    > kryzysów w historii. Globalna produkcja spadła o ponad 15 procent.
    > Załamanie dotknęło także największych graczy, a część z nich stanęła na
    > granicy bankructwa.
    >
    > Nie wszystkie marki - nawet te uznawane za kultowe - były w stanie
    > przetrwać na rynku. Wiele - np. Pontiac, Eagle, Autobianchi nie
    > wytrzymało konkurencji. W Wielkiej Brytanii nie ma już ani jednej
    > brytyjskiej fabryki samochodów - część z nich zbankrutowała, inne
    > zostały sprzedane.
    >
    > http://pim.pl/kto-jest-wlascicielem-najwiekszych-mar
    ek-motoryzacyjnych/
    >
    > Wychodzi na to, że w Polsce teraz jest większa produkcja motoryzacyjna
    > niż w UK :-)

    Kapitalizm wykupuje socjalizm.
    Normalna sprawa.

    --
    Pozdr.
    Q
    www.elipsa.info


  • 6. Data: 2017-06-16 12:51:42
    Temat: Re: W Wielkiej Brytanii nie ma już brytyjskich fabryk samochodów - właśnie sprzedali ostatnią
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>




    > Kapitalizm wykupuje socjalizm.
    > Normalna sprawa.

    Chyba raczej odwrotnie. Socjalizm (w którym nie ma przymusu ubezpieczeń
    społecznych), wykupuje kapitalizm (w którym przymus ubezpieczeń społecznych
    jest).

    --
    Pozdrawiam
    Endriu


  • 7. Data: 2017-06-16 14:39:55
    Temat: Re: W Wielkiej Brytanii nie ma już brytyjskich fabryk samochodów - właśnie sprzedali ostatnią
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 15 Jun 2017 21:07:25 +0200, T. napisał(a):
    > Chiński właściciel Volvo przejął kilka tygodni temu kolejną markę -
    > brytyjski Lotus stał się tym samym częścią koncernu Geely Automobile.

    Juz od dawna przestal byc brytyjska firma.
    Ostatnio udzialy posiadal malezyjski Proton.

    > Nie wszystkie marki - nawet te uznawane za kultowe - były w stanie
    > przetrwać na rynku. Wiele - np. Pontiac, Eagle, Autobianchi nie
    > wytrzymało konkurencji. W Wielkiej Brytanii nie ma już ani jednej
    > brytyjskiej fabryki samochodów - część z nich zbankrutowała, inne
    > zostały sprzedane.
    > http://pim.pl/kto-jest-wlascicielem-najwiekszych-mar
    ek-motoryzacyjnych/
    > Wychodzi na to, że w Polsce teraz jest większa produkcja motoryzacyjna
    > niż w UK :-)

    A co sie dziwisz - tania sila robocza.

    Tylko ze te fabryki tez nie sa polskie - niemieckie, amerykanskie,
    francuskie ...

    J.


  • 8. Data: 2017-06-16 14:45:03
    Temat: Re: W Wielkiej Brytanii nie ma już brytyjskich fabryk samochodów - właśnie sprzedali ostatnią
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 16 Jun 2017 10:48:41 +0200, w systemie siła 'POPIS/EU
    > no dobra widzę, że doszliśmy do tego momentu w którym należy zadać
    > pytanie... w czym oni/e widzą zyski skoro sprzedali całą produkcję? że
    > niby będą testowali na frajerach nowe technologie?

    Juz od dawna to robia.
    Z produkcji tych kilku samochodow by sie nie utrzymali.

    J.


  • 9. Data: 2017-06-16 14:49:09
    Temat: Re: W Wielkiej Brytanii nie ma już brytyjskich fabryk samochodów - właśnie sprzedali ostatnią
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 16 czerwca 2017 14:45:03 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    > Dnia Fri, 16 Jun 2017 10:48:41 +0200, w systemie siła 'POPIS/EU
    > > no dobra widzę, że doszliśmy do tego momentu w którym należy zadać
    > > pytanie... w czym oni/e widzą zyski skoro sprzedali całą produkcję? że
    > > niby będą testowali na frajerach nowe technologie?
    >
    > Juz od dawna to robia.
    > Z produkcji tych kilku samochodow by sie nie utrzymali.
    >
    >

    Kiedys czytalem zwierzenia jakiegos Polaka co pracował przy projektowaniu lamp
    ledowych do samochodów.
    Pisał wtedy ze oni dobre 15 lat do przodu takie rzeczy robią bo to bylo w okolicy
    2010 a on pisał o projektach na 2025.
    Pisał to w kontekscie ze mamy nie swirowac bo ledy przyjda czy chcemy czy nie i ze
    one beda i w przemysle samochodowym i ogólnie jako źródła światła. Mimo ze wtedy te
    "żarówki" ledowe to kiepskie, słabe i drogie były...

    Nie zdziwil bym sie gdyby brytyjczycy wiedzieli ze nowe auta to trzeba na prąd robić
    i z plastiku więc aktualne fabryki trzeba opchnąć lamusom...


  • 10. Data: 2017-06-16 14:49:59
    Temat: Re: W Wielkiej Brytanii nie ma już brytyjskich fabryk samochodów - właśnie sprzedali ostatnią
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 16 czerwca 2017 14:49:10 UTC+2 użytkownik s...@g...com
    > Nie zdziwil bym sie gdyby brytyjczycy wiedzieli ze nowe auta to trzeba na prąd
    robić i z plastiku więc aktualne fabryki trzeba opchnąć lamusom...

    Szczególnie jak jeszcze zadłuzone są :)

strony : [ 1 ] . 2


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: