  • 1. Data: 2012-09-28 11:50:04
    Temat: Fotografia na allegro
    Od: "J.R." <j...@g...pl>

    W serwisie allegro niedawno zmieniono orgaznizację strony głównej. Wiele
    dotychczas samodzielnych działów jest pogrupowanych.
    Fotografia trafiła do działu elektronika...

    --
    J.R.

  • 2. Data: 2012-09-28 13:18:32
    Temat: Re: Fotografia na allegro
    Od: mt <f...@i...pl>

    W dniu 2012-09-28 11:50, J.R. pisze:
    > W serwisie allegro niedawno zmieniono orgaznizację strony głównej. Wiele
    > dotychczas samodzielnych działów jest pogrupowanych.
    > Fotografia trafiła do działu elektronika...

    Naprawdę uważasz, że bez Twojego powiadomienia nikt by do tego nie
    doszedł? :)

    --
    marcin

  • 3. Data: 2012-09-28 14:20:50
    Od: Les <s...@p...fm>

    Widzę, że kolejne zmiany "osiołków" z AlleDrogo wkur... nie tylko mnie!
    Żeby było szybciej, to wchodzę przez moje allegro + obserwowane oferty

    Pozdrawiam
    Les

  • 4. Data: 2012-09-28 14:41:00
    Od: I.Tichy <i...@...tichy.pl>

    Les <s...@p...fm> napisał(a):

    >Widzę, że kolejne zmiany "osiołków" z AlleDrogo wkur... nie tylko mnie!
    >Żeby było szybciej, to wchodzę przez moje allegro + obserwowane oferty

    Wbrew pozorom to nie jest osiolkowate dzialanie.
    Jak myslisz, dlaczego zeby kupic chleb w hipermarkecie
    trzeba przejsc caly sklep az na koniec?

  • 5. Data: 2012-09-28 14:55:31
    Od: Slon <z...@g...com>

    "Les" <s...@p...fm> wrote in message
    ps.com...
    Widzę, że kolejne zmiany "osiołków" z AlleDrogo wkur... nie tylko mnie!
    Żeby było szybciej, to wchodzę przez moje allegro + obserwowane oferty
    -----------
    Zminay to sa robione przez cwaniakow wlasnie dla osiolkow, a osiolki mysla, ze sa
    cwaniakami i osmieszaja sie nazywajac cwaniakow osiolkami.

    Slon.

  • 6. Data: 2012-09-29 14:32:29
    Od: "Marek" <l...@w...pl>

    Widzę, że kolejne zmiany "osiołków" z AlleDrogo wkur... nie tylko mnie!
    Żeby było szybciej, to wchodzę przez moje allegro + obserwowane oferty
    Taaa, niedługo samochody będą też w dziale elektronika, bo mają w sobie
    radia i inne elektroniczne gadżety :D

  • 7. Data: 2012-09-30 10:46:53
    Od: Les <s...@p...fm>

    Poczytaj najpierw forum alleDrogo, a później się wypowiadaj!

    Les