  • 71. Data: 2016-08-19 12:04:54
    Temat: Re: Pytanie do serwisantów.
    Od: bat <b...@m...com>

    On 19.08.2016 09:12, Kris wrote:

    > Dokładnie tak zrobiłem.
    > Nawet poleconego nie trzeba bo x-com ma do tego dedeykowany odpowiedni formularz

    Ale formularz to nie pismi procesowe. Odsyła się listem za
    potwierdzeniem odbioru. Druga kopia listu w paczce.

  • 72. Data: 2016-08-19 12:11:41
    Od: bat <b...@m...com>

    On 19.08.2016 07:15, Kris wrote:

    > Nie ma takiej opcji.

    Był używany, poszedłeś siusiu i ktoś usiadł na niego z wtyczką
    wetkniętą. Posłuchaj, to jest złamane wielką siłą. FR4 ciężko odłamać
    kombinerkami. Weź kawałek starej elektroniki i spróbuj złamać laminat.

    Więc albo ten tablet był używany wcześniej, był ze zwrotów i miał tylko
    nową obudowę albo w domu go załatwiliście.
    Skoro działał wcześniej u Ciebie to znaczy, że coś się stało takiego, że
    się dalej ujawniło. Moim zdaniem przez napieranie na wtyczkę przy
    wtykaniu to nie możliwe.

  • 73. Data: 2016-08-19 12:18:38
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 19 sierpnia 2016 12:04:57 UTC+2 użytkownik bat napisał:

    > Ale formularz to nie pismi procesowe. Odsyła się listem za
    > potwierdzeniem odbioru. Druga kopia listu w paczce.
    Jak najbardziej akceptowalne.
    Nie dalej jak wczoraj wygrałem w sądzie sprawę z CCC gdzie dowodami niezrealizowanego
    mojego żądania były wydruki z formularza reklamacyjnego i wydruki korespondencji
    meilowej
    Od strony "prawnej" to spokojnie ogarnę nie w tym problem ten watek możemy pominąć.
    Problemem jest udowodnienie że uszkodzenie "nie jest z winy użytkownika"

  • 74. Data: 2016-08-19 12:18:42
    Od: bat <b...@m...com>

    On 19.08.2016 05:03, HF5BS wrote:

    > Użytkownik "AlexY" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Widziałem i śmiem podejrzewać, że specjalnie jest taka ch...ałowa.
    > Dla mnie coś takiego, to jasny sygnał o lekceważeniu klienta przez
    > serwis. Syndrom znaczka pocztowego, gdzie np. fotografia przedmiotu ma
    > rozmiary znaczka pocztowego właśnie, albo jest tak nieostra, rozmazana,
    > albo z co najmniej 3-krotnym użyciem filtra "Median", bądź

    Nieeeeeeeeeeeeee.

    still0283-uszkodzenie.jpg nazwa pliku wiesz o czym świadczy? Mam kamerę
    inspekcyjną, taką na kabelku z Allegro do zaglądania np do silnika do
    tłoków przez świecę żarową. Ona ma rozdzielczoć 640x480 i nazwę plików
    snapshotów jako still........
    Oni mogli mieć chińską kamerkę z tej samej rodziny.

    http://allegro.pl/listing/listing.php?order=p&string
    =kamera%20inspekcyjna%20&bmatch=relevance-pop30-aut-
    1-2-0613

    One dają właśnie takie pliki zdjęć.

  • 75. Data: 2016-08-19 12:26:08
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 19 sierpnia 2016 12:11:44 UTC+2 użytkownik bat napisał:

    > Był używany, poszedłeś siusiu i ktoś usiadł na niego z >wtyczką wetkniętą.
    Teoretycznie możliwe ale w tym przypadku to nie miało miejsca.
    >Posłuchaj, to jest złamane wielką siłą. FR4 ciężko odłamać
    > kombinerkami. Weź kawałek starej elektroniki i spróbuj >złamać laminat.
    Pewnie więcej by można powiedzieć gdybym go otworzył i zrobił lepszej jakości fotki
    ale nie chce tego robić żeby mi nie zarzucili że cos tam grzebalęm

> [...]
    > Skoro działał wcześniej u Ciebie to znaczy, że coś się stało takiego, że
    > się dalej ujawniło. Moim zdaniem przez napieranie na wtyczkę przy
    Cos w sprawie drgnęło- wczoraj do XCOM wysłałem kolejne zgłoszenie, załączając
    zdjęcie, plus dodatkowe opisy i poprosili o ponowne przysłanie sprzętu w celu
    ponownej analizy.
    Dodatkowo odezwał się producent(do którego również wysłałem fotkę i opis problemu) i
    też stwierdził że prześle tablet do analizy do innego serwisu
    Tak więc tablet sobie przez najbliższe dni popodróżuje

  • 76. Data: 2016-08-19 12:31:55
    Od: bat <b...@m...com>

    On 19.08.2016 09:17, Kris wrote:

    > A nieumiejętna próba otwarcia obudowy takiego wyłamania nie spowoduje?
    > Albo gdy ktoś próbował otwierać obudowę gdy w porcie usb był przewód włożony?

    Wątpliwe. Obudowy otwiera się kostką do gitary żeby zwolnić zaczepy i
    nie porysować. Weź stary telefon z szuflady, taki 15 letni, może masz.
    Weź kombinerki i próbuj odłamać płytkę. Palcami się zesrasz.
    Kombinerkami złamiesz ale zobaczysz ile siły potrzeba.

    Więc albo ktoś tej płyty głównej używał wcześniej albo domownicy ci
    załatwili.
    Kobiety wtykają kable bezmyślnie. Nie umieją przycelować, pchają nie w
    tą stronę ale to nie jest powód tego uszkodzenia. Siła potrzebna do
    wyłamania była większa.

    Np piszesz, że używasz przejściówki na duży pendrive i sobie z tym
    chodzisz. Ktoś usiadł czy upuścił na ziemię jak poszedłeś do toalety,
    sprawdził no działa więc nic się nie stało. Dalej to już się tylko
    rozruszało.

  • 77. Data: 2016-08-19 12:43:39
    Od: bat <b...@m...com>

    On 19.08.2016 09:41, Piotr Gałka wrote:

    > Czynisz mnie odpowiedzialnym za to, że Microsoft coś namieszał.

    Tacy jak ja zarabialiśmy na produkcie od Ciebie. To było nasze narzędzie
    pracy. A Ty przez rok czy więcej nie odpisywałeś co dalej. Zaufaliśmy
    rodzimej firmie, że będziemy mieli support produktu i nas wystawiłeś do
    wiatru. Mam te Twoje programatory w szafie w bardzo dobrym stanie. Może
    chcesz je odkupić? Tanie nie były razem ze wszystki mi przejściówkami.
    Zrobię zdjęcie tego programatora Piccolo. Takie olanie klientów, zapewne
    bardzo wielu to była wyjątkowa podłość. Zachowałeś się jak sprzedawca z
    Allegro, który przestaje odbierać telefony.
    Nie dało się pisać softu na innym komputerze i programować na drugim
    stojącym obok.

    Programator który kupiłem w zamian Twojego działa do dzisiaj, soft się
    odpala na Windows 10! Ku przestrodze ....

  • 78. Data: 2016-08-19 12:58:52
    Od: bat <b...@m...com>

    On 19.08.2016 12:18, Kris wrote:
    > W dniu piątek, 19 sierpnia 2016 12:04:57 UTC+2 użytkownik bat napisał:

    > Problemem jest udowodnienie że uszkodzenie "nie jest z winy użytkownika"

    Uszkodzenie jest dziwne, poważne i wymagające użucia dźwigni w postaci
    wtyczki i ciężaru ciała lub upadku złożonego tabletu (bo cięższy) na
    wetkniętą wtyczkę na beton. Płytka bez obudowy może sobie upadać jak
    chce. Jest za lekka.

    Pewne jest, że ktoś to brutalnie złamał. Złamanie jest w osi mocowań
    obudowy złącza. Tam się zrobiło załamanie laminatu i użyto wielkiej siły.

    Kto to zrobił tego nie wiem. Może poprzedni właściciel, a może Wy
    domownicy albo serwis, a może Chinka upuściła tablet w czasie testów w
    fabryce... Ale pewne jest, że to była wielka siła w stylu ktoś siadł na
    niego gdy opierał się na wtyczce.

  • 79. Data: 2016-08-19 13:07:03
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Użytkownik "bat" <b...@m...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > pracy. A Ty przez rok czy więcej nie odpisywałeś co dalej. Zaufaliśmy
    > rodzimej firmie, że będziemy mieli support produktu i nas wystawiłeś do

    Zastanawia mnie dlaczego nie masz pretensji, że do Piccolo nie ma programu
    pod linuksa?
    P.G.

  • 80. Data: 2016-08-19 13:11:42
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    bat pisze:

> [...]
    >
    > http://allegro.pl/listing/listing.php?order=p&string
    =kamera%20inspekcyjna%20&bmatch=relevance-pop30-aut-

    Chyba każdy serwis, nawet autoryzowany używa takich mikroskopów:
    http://www.veho-world.com/main/shop.aspx?category=us
    bmicroscope
    Tu masz przykładowe zdjęcie fragmentu mikrofonu o wymiarach bodajże 6x3mm
    http://images77.fotosik.pl/828/3c6b7c6cf0d3386c.jpg
    powiększenie chyba 200x

    --
    AlexY