  • 51. Data: 2016-08-18 20:14:53
    Temat: Re: Pytanie do serwisantów.
    Od: bat <b...@m...com>

    On 18.08.2016 20:06, Piotr Gałka wrote:

    > Głowy nie dam, ale chyba nazywanie tego "przekompilowaniem" to lekkie
    > przegięcie.

    A tam, zlaliście ciepłym moczem klientów. Zwodziliście klientów aż
    trzeba było kupić inny sprzęt i jakoś inni żadnych problemów z softem
    nie mieli. Zresztą sprawa zamknięta już.

  • 52. Data: 2016-08-18 20:17:15
    Od: bat <b...@m...com>

    On 18.08.2016 20:10, J.F. wrote:

    > Ale jestem pewny, ze sprzedawca to odesle wyzej.
    >
    > Trafi do serwisu, ten zlokalizuje usterke ... a co dalej to nie wiem,
    > tylko IMO w razie sprawy w sadzie, to pozycje ma dobra.
    >
    > No, jest jeszcze szansa, ze sie w przepisowym czasie nie wyrobi.

    Ale serwis nie jest stroną w sprawie. Kupującego nie obchodzi co kto
    sprzedawcy napisał.

  • 53. Data: 2016-08-18 20:22:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 18 Aug 2016 20:17:15 +0200, bat napisał(a):

    > Ale serwis nie jest stroną w sprawie. Kupującego nie obchodzi co kto
    > sprzedawcy napisał.

    Ale opinia jest.
    To nawet lepiej, ze pochodzaca od niezaleznego fachowca :-)))

    Myslisz, ze z taka opinia sprzedawca w sadzie przegra ?

    J.

  • 54. Data: 2016-08-18 20:37:13
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 18 sierpnia 2016 19:16:54 UTC+2 użytkownik bat napisał:

    > No więc idź do sprzedawcy po rękojmię i nie dyskutuj o serwisie
    > producenta, bo nie jest stroną sporu i guzik to Ciebie obchodzi.

    Od tego zacząłem ale sprzedawca nie uznał żądania powołując się na ekspertyzę
    autoryzowanego serwisu właśnie.

  • 55. Data: 2016-08-18 20:39:36
    Od: bat <b...@m...com>

    On 18.08.2016 20:22, J.F. wrote:

    > Ale opinia jest.
    > To nawet lepiej, ze pochodzaca od niezaleznego fachowca :-)))
    >
    > Myslisz, ze z taka opinia sprzedawca w sadzie przegra ?

    Przegra.
    Ja kupiłem pewne urządzenie na firmę, na fakturę. Użyłem może przez 30
    minut w ciągu 8 miesięcy po czym spaliła się tak mała grzałeczka.
    Dzwonię do Allegrowicza też firmy żeby dał ta grzałeczkę to sam zmienię
    i po problemie. A on mi na to, że ta grzałeczka nie podlega gwarancji.
    To mu odesłałem całe cudo (2500PLN), pismo w kopertę i poleconym za
    pobraniem, paczka kurierem i list przez "Zadaj pytanie sprzedającemu".
    I wiesz co? Zmiękł i oddał kasę.
    Myślałem, że naprawi, a on kasę oddał. Kupiłem to samo u innego za 2100,
    bo już staniało w między czasie.
    Ale ciekawe miał zachowanie ten sprzedawca, stawiał się przez telefon,
    że nie ma gwarancji na to, i to i tamto. W sumie to na obudowę była
    tylko gwarancja chyba :/

  • 56. Data: 2016-08-18 20:40:28
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 18 sierpnia 2016 19:21:04 UTC+2 użytkownik Mario napisał:
    .

    > Ale wcześniej korzystał pewnie z gwarancji, więc rękojmia już nie działa.
    Korzystanie z gwarancji nie powoduje utraty prawa do skorzystania z rękojmi

  • 57. Data: 2016-08-18 20:46:01
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 18 sierpnia 2016 20:10:09 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    > No, jest jeszcze szansa, ze sie w przepisowym czasie nie wyrobi.
    Tak miałem z siostry laptopem ale ten sprzedawca od tabletu akurat się wyrabia. Ma
    prosta metodę. Urządzenie wysłane, dotarło o sprzedawcy i tego samegio dnia meil że
    "nie uznają żądania bo z winy użytkownika. Jednak na potwierdzenie powyższego wyślą
    urządzenie do autoryzowanego serwisu"
    Czyli ustosunkowali się w terminie. Sprytne i chyba zgodne z prawem.

  • 58. Data: 2016-08-18 20:55:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 18 Aug 2016 20:39:36 +0200, bat napisał(a):

> [...]
    > To mu odesłałem całe cudo (2500PLN), pismo w kopertę i poleconym za
    > pobraniem, paczka kurierem i list przez "Zadaj pytanie sprzedającemu".

    To nie jest dowod na to, ze w sadzie przegra.
    No chyba, ze juz pare razy przegral :-)

    Przy czym - tu byla to wina urzadzenia, w dyskutowanym przypadku -
    klienta (ze w serwisie, to pominmy).

    Jesli z dobrze udokumentowana opinia sprzedawca przegra, to zle sie
    dzieje w naszych sadach (co akurat wiadomo).

    I tak po amatorsku widze dwa zagrozenia:
    -sad opinie odrzuci, bo powinna zostac sporzadzona przez bieglego
    sadowego, a nie jakis tam serwis,

    -sad uzna ze uszkodzenie jest, ale uzna, ze sprzedawca nie wykazal, ze
    nie bylo go w momencie sprzedazy. A domniemywa sie, ze bylo.

    J.

  • 59. Data: 2016-08-18 21:18:48
    Od: bat <b...@m...com>

    On 18.08.2016 20:55, J.F. wrote:

    > To nie jest dowod na to, ze w sadzie przegra.
    > No chyba, ze juz pare razy przegral :-)

    Ale nauczka jest taka.
    Kupujemy przez Allegro od firmy, która ma dobrą reputację w
    komentarzach. Jak jest spór to tylko piszemy przez Allegro żeby został
    ślad. Jak odpisuje na maila to my mu z cytatem przez Allegro.
    Jak towar przyjdzie uszkodzony to możemy oddać w 14 dni.

    A w ogóle to ciekawa usterka. Skoro Kris mówi, że nie używał USB to
    płytka w tej obudowie była używana i sprzęt był refurbiszowany przez
    nową obudowę, a płytka została stara. Pewnie ją puścili, no bo wydawała
    się sprawna. A może już wcześniej to USB było wymieniane i przegrzane?

    Potrzeba zdjęć w dużej rozdzielczości z maksymalnego bliska żeby ocenić.

    Miałem w życiu przypadek z nowym samochodem gdzie serwis nie chciał
    naprawiać. W końcu znalazłem w innym mieście serwis i wymienili
    wszystko. Ale to było przed epoką gwarancji wpisywanej do sieci
    producenta. Ale wymienili pompę klimy i przestała ćwierkać. Poprzedni
    nie mieli ochoty.

  • 60. Data: 2016-08-18 21:21:45
    Od: bat <b...@m...com>

    On 18.08.2016 20:37, Kris wrote:

    > Od tego zacząłem ale sprzedawca nie uznał żądania powołując się na ekspertyzę
    autoryzowanego serwisu właśnie.

    Teraz może być za późno faktycznie ale następnym razem od razu rękojmia.
    Piszesz polecony i chcesz usunięcia wady lub zwrotu kasy.