    From: "Piotr Sz." <p...@s...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Pytanie do rukujacych cz-b - zuzycie kolorowych tuszy
    Date: Sun, 25 Dec 2011 00:06:37 +0100

    Witam.
    Pytanko do drukujacych. Moze ktos pomoze.
    Mam drukarke Canona Pro9500 MkII.
    (http://www.photo-i.co.uk/Reviews/interactive/Canon%
    20Pro%209500/page_1.html)
    Jest tam 10 pojemniczkow z tuszami. Ja drukuje tylko z opcja "drukuj w
    odcieniach szarosci". Pomimo tego ubywa tez z jakis powodow tuszy w
    pojemnikach kolorowych.
    1) Czy takie drukarki pomimo 3 pojemnikow z tuszem czarnym mieszaja jeszcze
    przy wydruku w cz-b kolory?
    2) Czy majac mozliwosc popchniecia wydruku po zgloszeniu pustego pojemnika z
    jakims kolorem narazam sie na uszkodzenie glowicy robiac wydruk w
    szarosciach (wiaze sie to pewnie mocno z odp na pyt 1)
    3) Jakie sa Wasze doswiadczenia? Mam kilkanascie pojemnikow z tuszami
    czarnymi i szarym i na ich oproznianie sie "godze" i licze jako koszta
    hobby, ale irytuje mnie nieco skladowanie i wymiana kolorowych pojemniczkow
    ktorych (teoretycznie) nie uzywam. Przy cenie 50 zl za pojemnik jakos naszly
    mnie takie rozwazania, jak po wlaczeniu po dluzszej przerwie, dzisiaj
    drukarka zayczyla sobie wymiany 4 kolorowych wkladow z tuszami. :-)

    Serdecznie pozdrawiam
    Piotr Szkut
    p...@s...com
    GSM 602-701-560