  • Data: 2011-12-26 10:39:42
    Temat: Re: Pytanie do rukujacych cz-b - zuzycie kolorowych tuszy
    Od: Czornyj <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Dec 25, 12:06 am, "Piotr Sz." <p...@s...com> wrote:
    > Witam.
    > Pytanko do drukujacych. Moze ktos pomoze.
    > Mam drukarke Canona Pro9500 MkII.
    > (http://www.photo-i.co.uk/Reviews/interactive/Canon%
    20Pro%209500/page_...)
> [...]
    > jakims kolorem narazam sie na uszkodzenie glowicy robiac wydruk w
    > szarosciach (wiaze sie to pewnie mocno z odp na pyt 1)
    > 3) Jakie sa Wasze doswiadczenia? Mam kilkanascie pojemnikow z tuszami
    > czarnymi i szarym i na ich oproznianie sie "godze" i licze jako koszta
    > hobby, ale irytuje mnie nieco skladowanie i wymiana kolorowych pojemniczkow
    > ktorych (teoretycznie) nie uzywam. Przy cenie 50 zl za pojemnik jakos naszly
    > mnie takie rozwazania, jak po wlaczeniu po dluzszej przerwie, dzisiaj
    > drukarka zayczyla sobie wymiany 4 kolorowych wkladow z tuszami. :-)

    Tryb B&W to wbrew pozorom zwykle nie jest tryb, w którym drukarka
    używa wyłącznie czerni o różnej gęstości, tylko tryb z ekstremalnie
    agresywnym GCR. Tusze kolorowe są jednak w minimalnym stopniu
    wykorzystywane np. do idealnej neutralizacji czerni na danym podłożu,
    minimalizowania tzw. bronzingu, czy zwiększania dmaxu czerni.