  • 11. Data: 2009-02-13 11:24:57
    Temat: Re: Pytanie do abonentów Ery
    Od: "frank drebin" <b...@w...pl>

    .. wrote:
> [...]
    > platny. Ot i tyle. Ja tak zrobilem i sms-y przestaly przychodzic i
    > nic mi nie naliczono. I jestem tego pewny na 100%. Twoja corka nic
    > nie aktywowala, ona po prostu nie zrezygnowala z platnego serwisu. A
    > przy okazji to jest zwykle naciagctwo, bo samowolna aktywacja przez
    > operatora platnych uslug i wymagania aby klient pilnowal i rezygnowal
    > w momencie konca darmowego tygodnia to zwykle oszustwo. Powinno byc
    > odwrotnie, ze jak chce przedluzyc to wysylam sms. A co jesli
    > wylaczylem telefon na pol roku ? Normalne dranstwo Ery !

    Pewnie masz rację, tylko że ja aktywowałem telefon w Świeta BN a dowcipy
    zaczęły przychodzić z tydzień temu. I to mnie dziwi.

  • 12. Data: 2009-02-13 11:29:11
    Od: "frank drebin" <b...@w...pl>

    Użytkownik wrote:

    > Tak robią wszyscy operatorzy, w Playu dali teraz pakiet minut do
    > sieci, przez kilka miesięcy za darmo, potem 15 pln miesięcznie. I też
    > należy samemu pamiętać aby z niego zrezygnować po okresie gratis,
    > inaczej będzie doliczany
    Miałem tak kiedyś w Orange.
    Za przetrzymanie o rok umowy wrzucili mi pakiet 200smsów (~25zł) za darmo.
    Tylko ja wysyłam miesięcznie kilka smsów i o nim zapomniałem :-)
    Nie zdąrzyłem rozwiązać umowy w 12tym m-cu i mi w 13tym z zaskoku doliczyli
    rotfl

  • 13. Data: 2009-02-14 14:58:54
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 12 Feb 2009 18:19:27 +0100, frank drebin wrote:
    >Przedwczoraj dostała mmsa "Plotek" z fotkami i tekstami o jakichś gwiazdach,
    >więc w końcu zadzwoniłem do biura .

    trzeba by sprawdzic, ale niektore sa bezplatne.

    >Oczywiście te usługi są płatne a na moje pytanie, dlaczego córka zaczęła
    >nagle dostawać te płatne smsy, miła pani powiedziała, że najpierw dostaje
    >się pierwszego smsa z usługi (za darmo) i trzeba go potwierdzić, a wtedy
    >system traktuje to jako zgodę na kontynuowanie owej płatnej usługi.
    >Dzieck przysięga, że nie wysyłało nic na te numery a ja, znając córkę,
    >wierzę jej.

    Masz billing on-line - sprawdz czy jest.
    Choc ten jest darmowy, to nie wiem czy bedzie.

    >Czy to typowe zagranie Ery, przypadkowe, a może córka coś jednak wysłała
    >(może nawet niechcący)?

    raczej nie typowe - mnie to nie spotkalo.

    Typowe jest lekkie naciagactwo "wyslij SMS a przez tydzien bedziesz
    otrzymywal bezplatne informacje o ...". Po 5 dniach przychodzi info
    "od przyszlego tygodnia platne, wyslij sms zeby wylaczyc".
    Raz mi sie zdarzylo ze cos to wylaczenie nie zadzialalo.

    J.