  • 1. Data: 2009-02-12 10:58:40
    Temat: Internet w tak-tak.
    Od: "McClusky" <m...@o...pl>

    Mam prepaid tak-taka i Samsunga sgh L700, kupionego w sklepie. Niestety nie
    umiem skonfigurować telefonu tak, by łączył się z internetem. Jestem
    kompletnym laikiem jeżeli chodzi o telefonię mobilną. Proszę o pomoc w tej
    kwestii. Może jakieś linki..?

    tia

    McClusky

  • 2. Data: 2009-02-12 11:00:41
    Temat: Re: Internet w tak-tak.
    Od: "McClusky" <m...@o...pl>

    Użytkownik "McClusky" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > kompletnym laikiem jeżeli chodzi o telefonię mobilną. Proszę o pomoc w tej

    Nie chodzi mi o używanie telefonu jako modemu, tylko o korzystanie z funkcji
    łączenia się z Google i Gmail (predefiniowane opcje w telefonie) i używanie
    tych serwisów na ekranie telefonu.

    MC

  • 3. Data: 2009-02-12 11:06:44
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    McClusky pisze:
> [...]
    > umiem skonfigurować telefonu tak, by łączył się z internetem. Jestem
    > kompletnym laikiem jeżeli chodzi o telefonię mobilną. Proszę o pomoc w tej

    Zadzwoń do biura obsługi *9602 i połącz się z konsultantem. Powiedz,
    jaki masz telefon i poproś o wysłanie wiadomości z konfiguracją. Po
    odebraniu wiadomości telefon sam ustawi sobie odpowiednie parametry.

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2009-02-12 17:54:23
    Od: "W I A D Z I U" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > kompletnym laikiem jeżeli chodzi o telefonię mobilną. Proszę o pomoc w tej

    www.itaktak.pl - tam wszystko ustawisz sobie sam, musisz znać PUK.
    - ogólnie nie polecam TT do netu, TT zaoferuje ci pakiet 5 MB w I m-scu
    gratis w nstp. m-scach 5 zl. za 5 MB a pozniej jesli pakiet przekroczysz to
    słono zapłacisz za kazde nastepne wykorzystane 50 kb.

    Przeniosłem sie do HEYAH gdzie płace 0,02 zł za kazde 100 kb co łatwo
    przeliczyć za zł. mam do wykorzystania 25 MB , pozatym w razie czego równiez
    tansze polaczenia niz w TT.

  • 5. Data: 2009-02-12 20:06:53
    Od: Marek Pawełek <m...@U...wp.pl>

    McClusky pisze:
> [...]
    > umiem skonfigurować telefonu tak, by łączył się z internetem. Jestem
    > kompletnym laikiem jeżeli chodzi o telefonię mobilną. Proszę o pomoc w tej

    Witam,
    konfiguracja takiego telefonu, choć na pierwszy rzut oka jest trudna, to
    w zasadzie sprowadza się do wprowadzenia paru danych. Ze względu jednak
    na to, że taki telefon jak L700 nie był oficjalnie w dystrybucji sieci
    Era - a co za tym idzie nie zostało specjalnie dla niego napisane
    brandowane oprogramowanie i specjalne ustawienia automatyczne, można
    natrafić na pewne utrudnienia.

    Można temu zaradzić w następujący sposób - w menu telefonu wybieramy:

    Ustawienia/Ustawienia aplikacji/Ustawienia przeglądania/Opcje/Nowe

    a ze strony:
    http://www.era.pl/pl/indywidualni/telefony/konfigura
    cja/parametry
    będziemy potrzebowali następujące rzeczy:

    WAP/ INTERNET GPRS: Telefony "single stack - TCP/IP only" (nowe
    telefony, np. Nokia: 3110c, 6300, N73, Sony Ericsson: K750i, K550i,
    K770i, Samsung J700, D900, LG KE970 Shine)

    Wprowadzamy te ustawienia i dajemy jako domyślne. Mam nadzieję, że dasz
    radę. Sam przechodziłem przez ten galimatias jak chciałem ustawić
    dokładnie to samo w modelu L760. Jeśli czegoś nie będziesz w stanie
    zrobić daj znać, może coś wymyślimy.

    Aha, jako osobną rzecz należy uruchomić usługę GPRS poprzez stronę
    www.itaktak.pl

    Pozdrawiam!

  • 6. Data: 2009-02-13 08:19:55
    Od: "McClusky" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Marek Pawełek" <m...@U...wp.pl> napisał w
    wiadomości news:gn2019$n1r$1@nemesis.news.neostrada.pl...

> [...]
    > daj znać, może coś wymyślimy.
    >
    > Aha, jako osobną rzecz należy uruchomić usługę GPRS poprzez stronę

    Dziękuję!

  • 7. Data: 2009-02-13 13:36:11
    Od: "hsd" <l...@l...pl>

    \

> [...]
    > gratis w nstp. m-scach 5 zl. za 5 MB a pozniej jesli pakiet przekroczysz
    > to słono zapłacisz za kazde nastepne wykorzystane 50 kb.

    Dodatkowo jak nie masz pakietu i laczysz sie z netem
    nie ma wogle kontroli kosztow bo era nalicza oplaty w tak tak
    za gprs z 3 dniowym opoznieniem:(

    hsd