    From: J.F. <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Pytanie do abonentów Ery
    Date: Sat, 14 Feb 2009 15:58:54 +0100

    On Thu, 12 Feb 2009 18:19:27 +0100, frank drebin wrote:
    >Przedwczoraj dostała mmsa "Plotek" z fotkami i tekstami o jakichś gwiazdach,
    >więc w końcu zadzwoniłem do biura .

    trzeba by sprawdzic, ale niektore sa bezplatne.

    >Oczywiście te usługi są płatne a na moje pytanie, dlaczego córka zaczęła
    >nagle dostawać te płatne smsy, miła pani powiedziała, że najpierw dostaje
    >się pierwszego smsa z usługi (za darmo) i trzeba go potwierdzić, a wtedy
    >system traktuje to jako zgodę na kontynuowanie owej płatnej usługi.
    >Dzieck przysięga, że nie wysyłało nic na te numery a ja, znając córkę,
    >wierzę jej.

    Masz billing on-line - sprawdz czy jest.
    Choc ten jest darmowy, to nie wiem czy bedzie.

    >Czy to typowe zagranie Ery, przypadkowe, a może córka coś jednak wysłała
    >(może nawet niechcący)?

    raczej nie typowe - mnie to nie spotkalo.

    Typowe jest lekkie naciagactwo "wyslij SMS a przez tydzien bedziesz
    otrzymywal bezplatne informacje o ...". Po 5 dniach przychodzi info
    "od przyszlego tygodnia platne, wyslij sms zeby wylaczyc".
    Raz mi sie zdarzylo ze cos to wylaczenie nie zadzialalo.

    J.