  • 1. Data: 2009-02-12 15:01:06
    Temat: Teoretyczne bankructwo operatora
    Od: MM <m...@p...change.hand>

    Tutaj o Mobilking
    http://www.rp.pl/artykul/19417,262124_Mobilking_ma_d
    wa_tygodnie.html

    nie wierzę żeby z bankrutowali i nagle zamknęli działalność ale takie
    pytanie z serii ciekawych.Co z numerem :-) czy abonent ma jakieś prawa
    do zakupionego (przeniesionego) numeru ?

    Max

  • 2. Data: 2009-02-12 15:38:02
    Temat: Re: Teoretyczne bankructwo operatora
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 12 Lut, 16:01, MM <m...@p...change.hand> wrote:
> [...]
    > pytanie z serii ciekawych.Co z numerem :-) czy abonent ma jakieś prawa
    > do zakupionego (przeniesionego) numeru ?

    To dobre pytanie bo ja we wrześniu chcę się tam ewakuować ;-)

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 3. Data: 2009-02-12 21:06:17
    Od: hephalump <b...@t...pl>

    MM pisze:
> [...]
    > pytanie z serii ciekawych.Co z numerem :-) czy abonent ma jakieś prawa
    > do zakupionego (przeniesionego) numeru ?

    Jak w mobilking i innych prepaidach to nie abonent a użytkownik.

    --
    <<śmierć wegetarianom>>
    to powiedział *hephalump*