  • 61. Data: 2015-10-26 15:24:51
    Temat: Re: Pszemol, sam nie wiem co jest lepsze
    Od: atm <...@v...pl>

    Taka tam hajmerykanska ciekawostka:
    http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-28942
    28/Apple-sued-deceiving-people-iPhone-storage-Lawsui
    t-blames-iOS-8-files-hogging-FIFTH-space.html
    Pewnie dostana dozywotnia blokade na konto w iTunes.

  • 62. Data: 2015-10-26 22:31:52
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message
> [...]
    > available, but not the entire available capacity is usable for apps
    > installation. Unlike modern smartphones like Galaxy S4, our galaxy s2 has
    > two internal partition, known as Device Memory(about 2gb) and USB
    > Storage(the rest i.e. about 12gb). Device memory is the location where
    > apps are usually installed. USB Storage is the location where data (apps
    > data like those of games), user files are stored. So, even though you
    > might have lots of internal storage space available, you might face
    > storage issues during apps installation because you've just about 2gb
    rnal-memory-how-to-increase-internal-storage-memory/

    Dla mnie - żenada. To jakaś pomyłka chyba?

  • 63. Data: 2015-10-26 22:35:24
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message

    > W najprostszy najbanalnieszy mozliwy sposob: robie uroczysty unboxing,
    > naciskam power, czekam chwile, wchodze do menu pamieci i pasek
    > available memory pokazuje 16GB. Za tyle wlasnie placilem.

    Skrajnie niepraktyczne!

    > Powiedzcie Panowie do jakiej wielkosci jestescie sklonni tlumaczyc
    > producentow i pokornie przyjmowac ich zagrywki? Do momentu az system
    > bedzie zajmowal 60, 80, 90% pamieci? Gdy z 16GB do dyspozycji bedziecie
    > mieli 1GB nadal bedziecie zadowoleni?

    Kto Ci każe kupować smartfona z 16Gb jeśli wiesz, że system zajmuje 4Gb?
    Kup sobie takiego co ma 64Gb i przestanie to być istotnym problemem.

    > W ten wlasnie sposob XCover 2 jest dla wiekszosci bezuzytecznym telefonem.
    > Ma bodajze 4GB wbudowanej a dla uzytkownika jest chyba 1GB
    > i brak mozliwosci instalowania aplikacji na karte (ktos z grupy ma ten
    > telefon, niech sprostuje jesli sie pomylilem). Serio, podoba sie Wam taki
    > uklad?

    Czy któryś rozsądny producent który się szanuje na rynku
    pozwoliłby sobie wypuścić taką chałę? Nie sądzę...

  • 64. Data: 2015-10-26 22:37:11
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Marek" <f...@f...com> wrote in message

    > Fibaro, o już nawet sam apk ma 54MB:
    > http://android.fibaro.com/
    >
    > po rozpakowaniu:
    >
    > $ cd res
    > $ du -shc drawable*
    > 4,7M drawable 88K drawable-hdpi-960x540-v4
    > 16M drawable-hdpi-v4 5,1M drawable-ldpi-v4 9,6M drawable-mdpi-v4 24K
    > drawable-tvdpi-v4 8,0K drawable-v11 36K drawable-v13 27M drawable-xhdpi-v4
    > 204K drawable-xxhdpi-v4 24K drawable-xxxhdpi-v4 62M razem
    > 62MB same ikonki urządzeń.

    I wszystkie te pliki trafiają zawsze na konkretnego smartfona?
    Nawet takiego, który nie obsługuje wysokich rozdziałek???
    To niezłe marnotrastwo - powinni instalować tylko selektywnie
    te potrzebne.

  • 65. Data: 2015-10-26 22:44:53
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

    > "atm" <...@v...pl> wrote in message

    > No z tego, że to jeszcze jeden powód dla którego produkty Apple
    > mają ZASŁUŻONĄ a nie wydumaną przewagę nad konkurencją.

    > Ja nie czułem się ani trochę zrobiony w bambuko z pamięcią.

    a Ci co Apple za to skarżą się poczuli

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 66. Data: 2015-10-26 22:45:36
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message

> [...]

    > Z tego, ze Apple najmniej robi w bambuko z pamiecia?

    Ja nie czułem się ani trochę zrobiony w bambuko z pamięcią.
    Wystarczy jedno pytanie do sprzedawcy przy kupnie telefonu
    co oznacza te 16G/32Gb czy 64Gb namalowane na pudełku i też
    byś wiedział i nie udawał zaskoczenia że masz tylko 10Gb wolne.

    > Nadal robi a poza tym wiele z telefonow na tej grafice ma sloty SD gdzie
    > przynajmniej media mozna przerzucic.

    I wiesz o tym przy zakupie.
    Więc bardzo proszę - nie róbmy sztucznego problemu :-)

    > Aha, czyli ten it jus works i argument o dlugim wsparciu mozna sobie tak
    > naprawde w buty wsadzic? Na to wychodzi jesli mam odpuscic aktualizacje bo
    > w efekcie urzadzenie zacznie sie ocierac o nieuzywalnosc.

    Po prostu tak ze wszystkim: ma to zalety i wady.
    Jak komuś zależy na aktualizacjach to aktualizuje, jak nie to nie.

    Jak ten Twój iPad2 jest nieużywalny to sprezentuj mi go, proszę :-)

    > Fajny argument :] Taki z serii pro a wlasciwie z rezerwatu Apple, tam
    > wciaz nie ma wirusow, trojanow i wlaman a kucynki wiaza sobie
    > warkoczyki slicznymi rozowymi wstazeczkami :]

    Znasz kogoś kto ucierpiał na wirusach z iOS? Ja nie znam.

    > ???

    Bo bardziej wychodzi niekompatybilność nowych aplikacji?
    Jakich nowych aplikacji? Jakim starym systemem? Bardziej od czego?

    > Czyli zrzucamy wine na innych, Apple jak zwykle jest niewinne. Jedna
    > aplikacja jest w stanie zamulic telefon, zawalic pamiec i to jest ok?

    No jeśli wolisz pełną izolację apki od systemu to sobie pracuj
    na ośmiu rdzeniach pod Dalvikiem i narzekaj że wszystko muli
    od nowości, mimo ośmiu rdzeniów :-)

    > Jak ja sie ciesze, ze nie mam iPhone'a!!!

    A ja się cieszę, że mam :-)

    > Teraz jest juz 9.1 a beda mialy zapewne wsparcie do 10.
    > Nie ma powodu, zeby zakladac, iz sytuacja ulegnie zmienie w tej kwestii.

    Jest powód - system dojrzewa do takiego etapu jak Windows w pecetach.
    Od pewnej szybkości rdzeni to już nie miało dużego znaczenia czy
    używasz i3 czy i5 i z jakim zegarem aby pecet pracował płynnie i zmiana
    systemu na nowszy nic nie zmieniała w tym względzie.

  • 67. Data: 2015-10-26 22:47:42
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message
> [...]
    t-blames-iOS-8-files-hogging-FIFTH-space.html
    > Pewnie dostana dozywotnia blokade na konto w iTunes.

    Są tak samo w błędzie jak Ty... czujesz się dobrze w ich gronie? :-)
    Dla mnie to jest elementarz wiedzy o informatyce, a dla Ciebie?
    Pokaż mi, gdzie Apple pisze ze ten iP6 ma 16GB "wolnego" miejsca?

  • 68. Data: 2015-10-26 23:03:24
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2015-10-26 22:47, Pszemol wrote:
> [...]
    > Dla mnie to jest elementarz wiedzy o informatyce, a dla Ciebie?
    > Pokaż mi, gdzie Apple pisze ze ten iP6 ma 16GB "wolnego" miejsca?

    Szczerze? Nie chce mi sie :]

  • 69. Data: 2015-10-27 01:10:21
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:n0m6sl$g0q$1@dont-email.me...

    > a Ci co Apple za to skarżą się poczuli

    W USA ludzie się sądzą o jeszcze większe głupoty...
    To żaden argument.

    Prawnicy się tylko z idiotów cieszą bo frywolne sprawy
    sądowe kosztują pozywającego i jak przegra to prawnikowi
    też zapłacić musi... a co się poawanturował z Apple to jego.
    Będzie miał co opowiadać znajomym w pracy przy kawie.

  • 70. Data: 2015-10-27 01:11:46
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message
    28/Apple-sued-deceiving-people-iPhone-storage-Lawsui
    t-blames-iOS-8-files-hogging-FIFTH-space.html

    > Szczerze? Nie chce mi sie :]

    Dobrze wiesz, że nigdzie tak nie napisał, bo głupi nie jest.
    I każdy kto ma elementarną wiedzę o informatyce wie,
    że jak kupuje komputer pc z dyskiem 320GB to nie będzie
    oczekiwał że WOLNEGO miejsca w komputerze będzie
    mieć 320GB bo nawet blondynka dziś wie, że gdzieś
    system musi na dysku siedzieć, nie?