  • 1. Data: 2010-12-30 02:17:40
    Temat: Przywiązanie obrazka do tekstu
    Od: Zbigniew Malec <a...@i...invalid>

    Witam,
    czy da się przywiązać obrazek do tekstu tak, aby był traktowany jak część
    ostatniego wyrazu, natomiast nie był przenoszony do następnej lini *sam*,
    jeżeli się nie mieści w tej samej lini, w której leży tekst?

    Mam coś takiego (+ symbolizuje obrazek)

    Abra kebab ra+

    Po zwężeniu strony:
    Abra kebab ra
    +

    Chciałbym mieć:
    Abra kebab
    ra+

    Myślałem nad użyciem &nbsp;, ale nie zdało egzaminu.

    Zbyszek Malec

  • 2. Data: 2010-12-30 07:14:50
    Temat: Re: Przywiązanie obrazka do tekstu
    Od: Krzysztof Curvitzitz <k...@c...pl>

    Dnia Thu, 30 Dec 2010 03:17:40 +0100, Zbigniew Malec napisał(a):
    > czy da się przywiązać obrazek do tekstu tak, aby był traktowany jak część
    > ostatniego wyrazu, natomiast nie był przenoszony do następnej lini *sam*,
    > jeżeli się nie mieści w tej samej lini, w której leży tekst?

    style="white-space: nowrap;"