-
31. Data: 2019-05-11 12:08:23
Temat: Re: Przyje..łem w próg zwalniający - miska olejowa do wymiany
Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>
On Fri, 10 May 2019 17:54:39 -0500, Pszemol wrote:
> Bardzo w to wątpię aby stawiali na misce, zwłaszcza do transportu z
> fabryki.
Też mam duże wątpliwości.
> Wydaje mi się bardziej prawdopodobne że skrzynia drewniana do transportu
> jest dostosowana do silnika i ma odpowiednie wsporniki wbudowane tam,
> gdzie silnik normalnie jest podparty w samochodzie - czyli "engine
> mounts" - J.F. - poproszę o polską wersję :-)
Albo są wieszane na haku do transportu - silniki mają do tego stosowny
zaczep.
Mateusz
-
32. Data: 2019-05-12 03:31:18
Temat: Re: Przyje..łem w próg zwalniający - miska olejowa do wymiany
Od: "Pszemol" <P...@P...com>
"Mateusz Viste" <m...@n...pamietam> wrote in message
news:5cd69f17$0$19255$426a74cc@news.free.fr...
> On Fri, 10 May 2019 17:54:39 -0500, Pszemol wrote:
>> Bardzo w to wątpię aby stawiali na misce,
>> zwłaszcza do transportu z fabryki.
>
> Też mam duże wątpliwości.
>
>> Wydaje mi się bardziej prawdopodobne że skrzynia drewniana do transportu
>> jest dostosowana do silnika i ma odpowiednie wsporniki wbudowane tam,
>> gdzie silnik normalnie jest podparty w samochodzie - czyli "engine
>> mounts" - J.F. - poproszę o polską wersję :-)
>
> Albo są wieszane na haku do transportu - silniki mają do tego stosowny
> zaczep.
Sam hak pewnie nie, bo dyndałyby jak dojrzałe śliwki na drzewie
przy każdym zakręcie ciężarówki :)
-
33. Data: 2019-05-12 08:05:45
Temat: Re: Przyje..łem w próg zwalniający - miska olejowa do wymiany
Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>
On Sat, 11 May 2019 20:31:18 -0500, Pszemol wrote:
> "Mateusz Viste" <m...@n...pamietam> wrote in message
> news:5cd69f17$0$19255$426a74cc@news.free.fr...
>> On Fri, 10 May 2019 17:54:39 -0500, Pszemol wrote:
>>> Bardzo w to wątpię aby stawiali na misce,
>>> zwłaszcza do transportu z fabryki.
>>
>> Też mam duże wątpliwości.
>>
>>> Wydaje mi się bardziej prawdopodobne że skrzynia drewniana do
>>> transportu jest dostosowana do silnika i ma odpowiednie wsporniki
>>> wbudowane tam, gdzie silnik normalnie jest podparty w samochodzie -
>>> czyli "engine mounts" - J.F. - poproszę o polską wersję :-)
>>
>> Albo są wieszane na haku do transportu - silniki mają do tego stosowny
>> zaczep.
>
> Sam hak pewnie nie, bo dyndałyby jak dojrzałe śliwki na drzewie przy
> każdym zakręcie ciężarówki :)
Sam hak to nie, ale wyobrażam sobie, że łatwiej "otulić" taki wiszący
silnik czymś po bokach żeby nie dyndał, aniżeli ustawiać go na
wspornikach. No ale ja nigdy transportu silników nie uprawiałem, więc
mogę tylko sobie gdybać.
Mateusz
-
34. Data: 2019-05-12 15:51:30
Temat: Re: Przyje..łem w próg zwalniający - miska olejowa do wymiany
Od: "Pszemol" <P...@P...com>
"Mateusz Viste" <m...@n...pamietam> wrote in message
news:5cd7b7b9$0$21621$426a74cc@news.free.fr...
> On Sat, 11 May 2019 20:31:18 -0500, Pszemol wrote:
>> "Mateusz Viste" <m...@n...pamietam> wrote in message
>> news:5cd69f17$0$19255$426a74cc@news.free.fr...
>>> On Fri, 10 May 2019 17:54:39 -0500, Pszemol wrote:
>>>> Bardzo w to wątpię aby stawiali na misce,
>>>> zwłaszcza do transportu z fabryki.
>>>
>>> Też mam duże wątpliwości.
>>>
>>>> Wydaje mi się bardziej prawdopodobne że skrzynia drewniana do
>>>> transportu jest dostosowana do silnika i ma odpowiednie wsporniki
>>>> wbudowane tam, gdzie silnik normalnie jest podparty w samochodzie -
>>>> czyli "engine mounts" - J.F. - poproszę o polską wersję :-)
>>>
>>> Albo są wieszane na haku do transportu - silniki mają do tego stosowny
>>> zaczep.
>>
>> Sam hak pewnie nie, bo dyndałyby jak dojrzałe śliwki na drzewie przy
>> każdym zakręcie ciężarówki :)
>
> Sam hak to nie, ale wyobrażam sobie, że łatwiej "otulić" taki wiszący
> silnik czymś po bokach żeby nie dyndał, aniżeli ustawiać go na
> wspornikach. No ale ja nigdy transportu silników nie uprawiałem, więc
> mogę tylko sobie gdybać.
Ja też oczywiście tylko gdybam. Może jest tu ktoś kto wysyłał
pocztą lub innym przewoźnikiem silniki i nam powie ? :-)