eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPrzyje..łem w próg zwalniający - miska olejowa do wymianyRe: Przyje..łem w próg zwalniający - miska olejowa do wymiany
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin1!goblin.stu.neva.ru!eternal-september.org!feeder.eternal-september.org!rea
    der01.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Przyje..łem w próg zwalniający - miska olejowa do wymiany
    Date: Sun, 12 May 2019 08:51:30 -0500
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 1
    Message-ID: <qb98ch$co9$1@dont-email.me>
    References: <qb154p$i8n$1@dont-email.me><qb18ui$7m0$1$viktoriu@news.chmurka.net><5cd4
    5605$0$521$65785112@news.neostrada.pl>
    <qb1n0n$5uq$1@dont-email.me><qb38bo$86a$1$viktoriu@news.chmurka.net><5cd5
    6fbb$0$17360$65785112@news.neostrada.pl><qb3t21$iu1$1$v...@n...chmur
    ka.net><5cd57c14$0$538$65785112@news.neostrada.pl><qb411j$kta$1$viktoriu@
    news.chmurka.net>
    <qb4vf0$tr4$1@dont-email.me><5cd69f17$0$19255$426a74cc@news.free.fr>
    <qb7t0m$5uu$1@dont-email.me> <5cd7b7b9$0$21621$426a74cc@news.free.fr>
    Reply-To: "Pszemol" <P...@B...com>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Sun, 12 May 2019 13:51:13 -0000 (UTC)
    Injection-Info: reader02.eternal-september.org;
    posting-host="80e3d02b4fae917f83b8155830c9f390";
    logging-data="13065";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX19jh1b1Z2xCQu+xpsVM6A5O"
    Cancel-Lock: sha1:2+WgRPwoZxbsScKBdxJ+Vrq8HAE=
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
    In-Reply-To: <5cd7b7b9$0$21621$426a74cc@news.free.fr>
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
    Importance: Normal
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2656320
    [ ukryj nagłówki ]

    "Mateusz Viste" <m...@n...pamietam> wrote in message
    news:5cd7b7b9$0$21621$426a74cc@news.free.fr...
    > On Sat, 11 May 2019 20:31:18 -0500, Pszemol wrote:
    >> "Mateusz Viste" <m...@n...pamietam> wrote in message
    >> news:5cd69f17$0$19255$426a74cc@news.free.fr...
    >>> On Fri, 10 May 2019 17:54:39 -0500, Pszemol wrote:
    >>>> Bardzo w to wątpię aby stawiali na misce,
    >>>> zwłaszcza do transportu z fabryki.
    >>>
    >>> Też mam duże wątpliwości.
    >>>
    >>>> Wydaje mi się bardziej prawdopodobne że skrzynia drewniana do
    >>>> transportu jest dostosowana do silnika i ma odpowiednie wsporniki
    >>>> wbudowane tam, gdzie silnik normalnie jest podparty w samochodzie -
    >>>> czyli "engine mounts" - J.F. - poproszę o polską wersję :-)
    >>>
    >>> Albo są wieszane na haku do transportu - silniki mają do tego stosowny
    >>> zaczep.
    >>
    >> Sam hak pewnie nie, bo dyndałyby jak dojrzałe śliwki na drzewie przy
    >> każdym zakręcie ciężarówki :)
    >
    > Sam hak to nie, ale wyobrażam sobie, że łatwiej "otulić" taki wiszący
    > silnik czymś po bokach żeby nie dyndał, aniżeli ustawiać go na
    > wspornikach. No ale ja nigdy transportu silników nie uprawiałem, więc
    > mogę tylko sobie gdybać.

    Ja też oczywiście tylko gdybam. Może jest tu ktoś kto wysyłał
    pocztą lub innym przewoźnikiem silniki i nam powie ? :-)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: