  • 1. Data: 2012-01-24 10:14:48
    Temat: Przygotowanie zdjęć do skanowania
    Od: piecia aka dracorp <i...@w...eu>

    Witam
    Postanowiłem się w końcu wziąć za zeskanowanie starych zdjęć. Część zdjęć
    jest niestety "brudna" tzn. poplamiona, porysowana itp.
    Pytanie czy przed skanowaniem przystąpić do częściowego czyszczenia
    zdjęć, czy lepiej pousuwać to w programie?
    Jeśli tak, to czym najlepiej czyścić aby za bardzo nie uszkodzić?
    Zdjęcia matowe i błyszczące.

    --
    piecia aka dracorp

  • 2. Data: 2012-01-24 18:32:19
    Temat: Re: Przygotowanie zdjęć do skanowania
    Od: Alias Awatar <b...@k...eml.pl>

    W dniu 12-01-24 11:14, piecia aka dracorp pisze:
> [...]
    > zdjęć, czy lepiej pousuwać to w programie?
    > Jeśli tak, to czym najlepiej czyścić aby za bardzo nie uszkodzić?

    Oddaj do specjalisty.

    G.