  • 11. Data: 2010-10-15 12:37:26
    Temat: Re: Przycisk skanowania na drukarce Brother
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> wrote in message
    news:i99ehh$2fm$1@node1.news.atman.pl...

    > Ja mam od Brothera płytkę ze sterownikami do Win7, ale może rzeczywiście
    > tak jest jak piszesz. Paper Port, tzn skanowanie w nim działa. Drukarka
    > nie chce skanować tylko po wciśnięciu na drukarce przycisku "Skanuj".

    Może trzeba coś skonfigurować?

    Albo po naciśnięciu guzika nie skanuje, bo pojawiło się okienko na
    pececie w którym masz nacisnąć OK - patrzyłaś na ekran monitora
    peceta co się dzieje gdy naciskasz guzik na drukarce? Ja mam HP
    OfficeJet 7310xi i te guziki skanowania na drukarce można w różnoraki
    sposób skonfigurować: mogą skanować wprost do pliku na pececie
    bez monitu, a mogą wyświetlać okienko potwierdzenia. W przypadku
    mojej drukarki okienko pojawia się niestety w tle za innym okienkiem
    i na pierwszy rzut oka go nie widać wcale (HP niestety ma kijowy soft).

  • 12. Data: 2010-10-15 13:04:01
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-10-15 14:33, J.F. pisze:
    > Użytkownik "animka"<a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w
    >
    > Moge sklamac, ale czy przypadkiem ten przycisk nie wysyla tylko
    > informacji do komputera "uzytkownik chcialby skanowac", a dalej
    > przejmuje to oprogramowanie i rozpoczyna skanowanie ?
    >
    > Czyli - trzeba poprawnie zainstalowac/skonfigurowac programy na PC.

    Pewnie masz rację.
    W skanerze Canon Lide 25 przycisk działał. Skaner (prawie nowy) leży
    teraz w szafie.

    --
    animka

  • 13. Data: 2010-10-15 14:38:21
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

> [...]
    > przejmuje to oprogramowanie i rozpoczyna skanowanie ?
    >
    > Czyli - trzeba poprawnie zainstalowac/skonfigurowac programy na PC.

    Już działa. Skan pokazuje się w tym paincie paper port. Można zapisac
    potem gdzie się chce.
    Wyłączyłam jakieś sterowniki plików WPD i przycisk zaczął reagować.

    --
    animka

  • 14. Data: 2010-10-16 04:34:32
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-10-15 11:36, Janusz pisze:

> [...]
    >
    > Mam pytanie w sprawie gwarancji? Dwa miesiące temu kupiłem drukarkę w
    > "CARREFOUR". ( Cannon PIXMA). Towar wziąłem z półki, zapłaciłem przy kasie i
    > wypakowałem go w domu. W kartonie znajdowała się czysta niewypełniona karta
    > gwarancyjna. Czy towar zakupiony w takim sklepie podlega gwarancji? Parę lat
    > nie było mnie w kraju, ale pamiętam, że kiedyś sprzedawca wypełniał kartę
    > gwarancyjną przy zakupie? Teraz sam nie wiem, czy nie dopilnowałem
    > sprzedawcy z wypełnieniem karty gwarancyjnej, czy w przypadku awarii
    > wystarczy mi sam paragon który posiadam?

    Paragon wystarczy. Lepsza byłaby faktura. Jak masz możliwość to pojedź
    do tego sklepu niech Ci podstemplują gwarancję. A tak w ogóle to
    przeczytaj co tam jest w tej gwarancji napisane i będziesz wiedział co
    jest wymagane.

    --
    animka

  • 15. Data: 2010-10-21 18:02:03
    Od: "Wiktor S." <wswiktor&poczta,fm@no.spam>

    > Mam pytanie w sprawie gwarancji? Dwa miesiące temu kupiłem drukarkę w
    > "CARREFOUR".

    Błąd ;-)

    > W kartonie znajdowała się czysta niewypełniona karta gwarancyjna.
    > Czy towar zakupiony w takim sklepie podlega gwarancji?

    Tak.

> [...]
    > nie wiem, czy nie dopilnowałem sprzedawcy z wypełnieniem karty
    > gwarancyjnej, czy w przypadku awarii wystarczy mi sam paragon który

    Sklepy robią tak, że w ciągu paru dni od zakupu masz sprawdzić czy sprzęt w
    ogóle działa, a jeśli tak, to idziesz z kartą gwarancyjną żeby ci podbili.
    Jeśli nie - zwracasz sprzęt z jeszcze nieruszoną gwarancją.
    Sprzedawcy zwykle informują o takiej procedurze - tu widocznie ci nie
    powiedzieli, skoro staje się to normą...
    Idź do sklepu z paragonem i pustą gwarancją żeby ci ją wypełnili.

    --
    Azarien

  • 16. Data: 2010-10-21 21:55:11
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-10-21 20:02, Wiktor S. pisze:

> [...]
    > powiedzieli, skoro staje się to normą...
    > Idź do sklepu z paragonem i pustą gwarancją żeby ci ją wypełnili.

    No i na stronie internetowej niech zarejestruje tę drukarke dla 3-ch lat
    gwarancji i darmowego kuriera :-)

    --
    animka

  • 17. Data: 2022-10-31 18:28:14
    Od: Piotr Danielczuk <p...@g...com>

    piątek, 15 października 2010 o 16:38:21 UTC+2 animka napisał(a):

> [...]
    > potem gdzie się chce.
    > Wyłączyłam jakieś sterowniki plików WPD i przycisk zaczął reagować.
    Witam, możesz jaśniej opisać o co chodziło że przycisk nie działał? i co dokładnie
    zrobiłaś żeby znowu działał. Mam identyczny problem, niby się łączy z PC ale nic się
    nie dzieje.