  • 1. Data: 2010-10-14 11:48:39
    Temat: Dobra karta TV
    Od: Krasnal <k...@o...pl>

    Witam. Jaką polecacie dobra kartę TV pod analogową kablówkę? Miałem kiedyś
    Leadtek 2000 XP Expert i byłem z niej zadowolony, zbierała ona też dobre
    opinie. Ale to było dawno i może teraz warto kupić coś innego? Moje
    wymagania to jak najlepszy obraz, poprawne działanie pod Windows 7 64bit,
    obraz panoramiczny (16:10). Może nie mieć radia, cena nie gra roli ale tak
    powiedzmy do 150-200zł.

    --
    Krasnal...

  • 2. Data: 2010-10-14 13:30:06
    Temat: Re: Dobra karta TV
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Thu, 14 Oct 2010 13:48:39 +0200, Krasnal napisał(a):

> [...]
    > obraz panoramiczny (16:10). Może nie mieć radia, cena nie gra roli ale tak

    Szukaj urządzeń firmy Compro.

    "The beer was good and there was even a free lunch. The demons
    tormenting the redhaired woman tied to the stake had been so shiny
    they'd hurt to look at. Gone now, but the whole thing had been
    beautiful. Everything was beautiful."

  • 3. Data: 2010-10-14 15:40:16
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2010-10-14 13:48, Krasnal pisze:
    cena nie gra roli ale tak
    > powiedzmy do 150-200zł.

    no to się zastanów

  • 4. Data: 2010-10-14 16:11:51
    Od: Krasnal <k...@o...pl>

    Dnia Thu, 14 Oct 2010 17:40:16 +0200, boxfish napisał(a):

    > no to się zastanów

    No to jaką kartę polecasz do 200zł?

    --
    Krasnal...

  • 5. Data: 2010-10-14 17:13:31
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik Krasnal napisał:

    > No to jaką kartę polecasz do 200zł?

    Ja polecam zewnetrzna na USB - AverMedia AverTV hybrid ultra USB

    Dlaczwego?

    Bo mialem wewnetrzna i nawet z kablowki obraz byl " o kant d... potluc"

    A ta dziala fajnie :) Po prostu fajnie :)

  • 6. Data: 2010-10-14 18:07:08
    Od: z <z...@g...pl>

    Mateusz pisze:

    > Ja polecam zewnetrzna na USB - AverMedia AverTV hybrid ultra USB
    >
    > Dlaczwego?
    >
    > Bo mialem wewnetrzna i nawet z kablowki obraz byl " o kant d... potluc"
    >
    > A ta dziala fajnie :) Po prostu fajnie :)

    Piszesz o tej?
    http://www.ceneo.pl/1115379s
    Trochę nie ta cena i nie wiem czy naziemną cyfrową MPG4 odbierze.
    Właśnie się za czymś takim rozglądam a szczególnie zależy mi na
    nagrywaniu do divxa audio mp3.

  • 7. Data: 2010-10-14 18:27:35
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik z napisał:

    > Piszesz o tej?
    > http://www.ceneo.pl/1115379s

    ooo tak :)

    > Trochę nie ta cena i nie wiem czy naziemną cyfrową MPG4 odbierze.

    mniie nazeimnej nie lapie, przynajmniej jak probowalem rok temu

    co do ceny to nei pamietalem, spisalem nazwe z tego co mam obosk :)

    ale wczesnuiej maialem najlepszego z averow zajakies 190 wtedy, byl
    najlepszy, mial najlepszy obraz sratatata, ale dopiero jak go sprzedalem
    i kupilem to co mam to jestem zadowolony.

    imho wewnetrzne szumokarty niestety straszne sa :(

  • 8. Data: 2010-10-14 20:36:00
    Od: z <z...@g...pl>

    Mateusz pisze:

    > mniie nazeimnej nie lapie, przynajmniej jak probowalem rok temu

    Najpierw sprawdź czy jesteś w zasięgu. Teraz kupowanie bez tej funkcji
    to nieporozumienie.

    > ale wczesnuiej maialem najlepszego z averow zajakies 190 wtedy, byl
    > najlepszy, mial najlepszy obraz sratatata, ale dopiero jak go sprzedalem
    > i kupilem to co mam to jestem zadowolony.

    Mam AverTvStudio303. Obraz jest gorszy niż na TV pod XP ale za to pod
    LinuxMintDebian nie widzę różnicy i w dodatku nagrywam ślicznie do
    divixa+mp3 z pełną regulacją parametrów.

    Czy na twojej karcie da radę nagrywać? Divx-2000 dźwięk mp3-160

  • 9. Data: 2010-10-14 20:58:04
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Szukaj urządzeń firmy Compro.

    Mam 900f tej firmy i nie polecam, przelaczanie programow trwa wieki,
    czasem sie zamysli i wtedy to juz naprawde sa wieki. Przelaczenie z
    analogu na dvb-t - mozna sie zestarzec. Moze nizsze modele sa lepiej
    dopracowane, ale ten "topowy" jest naprawde wkurzajacy.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 10. Data: 2010-10-14 21:25:23
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Thu, 14 Oct 2010 22:58:04 +0200, Pawel "O'Pajak" napisał(a):

> [...]
    > analogu na dvb-t - mozna sie zestarzec. Moze nizsze modele sa lepiej
    > dopracowane, ale ten "topowy" jest naprawde wkurzajacy.

    Nie wiem jak niższe, mam 850f i nic z tego co piszesz u mnie nie występuje.