  • 1. Data: 2010-10-14 14:16:04
    Temat: Przycisk skanowania na drukarce Brother
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Nie działa przycisk skanowania w drukarce Brother (na obudowie).
    Pokazuje się tylko komunikat: "Połączono z PC" i nic dalej się nie
    dzieje. Z programu to skanowanie działa, ale ja chciałabym żeby
    funkcjonowało to co jest na drukarce.

    --
    animka

  • 2. Data: 2010-10-14 14:27:11
    Temat: Re: Przycisk skanowania na drukarce Brother
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
[...]

    Sprzęt po gwarancji?

  • 3. Data: 2010-10-14 14:32:06
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Thu, 14 Oct 2010 16:16:04 +0200, animka napisał(a):

> [...]
    > Pokazuje się tylko komunikat: "Połączono z PC" i nic dalej się nie
    > dzieje. Z programu to skanowanie działa, ale ja chciałabym żeby

    RTFM

    [ Kiedy człowiek nie pragnie tego, czego i tak nie może mieć, na pewno ]
    [ łatwiej mu się żyje. (Clive Barker "Piąte dominium") ]

  • 4. Data: 2010-10-14 19:48:13
    Od: "Wiktor S." <wswiktor&poczta,fm@no.spam>

> [...]
    > Pokazuje się tylko komunikat: "Połączono z PC" i nic dalej się nie
    > dzieje. Z programu to skanowanie działa, ale ja chciałabym żeby

    A masz dobry kabel? ;-)

    Może przeinstaluj oprogramowanie do Brothera. U mnie działa.

    --
    Azarien

  • 5. Data: 2010-10-14 21:33:32
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-10-14 16:27, Santana pisze:

> [...]
    > Pokazuje się tylko komunikat: "Połączono z PC" i nic dalej się nie
    > dzieje. Z programu to skanowanie działa, ale ja chciałabym żeby

    Nowiutki. Ma z miesiąc. Już mi dostarczali drugą w ramach reklamacji.
    Chyba zadzwonię po poradę do serwisu.

    --
    animka

  • 6. Data: 2010-10-14 21:41:52
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-10-14 21:48, Wiktor S. pisze:

    > A masz dobry kabel? ;-)
    >
    > Może przeinstaluj oprogramowanie do Brothera. U mnie działa.

    Kupilam popieprzoną drukarkę z faxem, który mi nie jest potrzebny, bo
    nie mam telefonu stacjonarnego z tepsy tylko voip. Brother MC 250C. Na
    dodatek bez podświetlanego wyświetlacza i na dolnej półce nic nie widać,
    trzeba było dokupić sobie taką małą latarkę, która leży przy drukarce.
    Oprogramowanie instalowalam już parę razy. Moim zdaniem brakuje jakiegoś
    sterownika pod Win7, chociaż płytki w paru językach były w komplecie.
    Jakiego sterownika do Win 7 może brakować? Możesz udostępnić ten sterownik?

    --
    animka

  • 7. Data: 2010-10-15 06:33:10
    Od: Marrcino <n...@n...pl>

    W dniu 2010-10-14 23:41, animka pisze:
> [...]
    > w paru językach były w komplecie.
    > Jakiego sterownika do Win 7 może brakować? Możesz udostępnić ten sterownik?

    Z tego co pamiętam to Brother nie dawał PaperPorta w wersji działającej
    pod 7 i z tym jest problem. W skanerze HP 6310 juz jest (ja taj sobie
    poradziłem).

    Marrcino

  • 8. Data: 2010-10-15 09:36:58
    Od: "Janusz" <j...@o...pl>

    Użytkownik "animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości grup
    > Nowiutki. Ma z miesiąc. Już mi dostarczali drugą w ramach reklamacji.
    > Chyba zadzwonię po poradę do serwisu.

    Mam pytanie w sprawie gwarancji? Dwa miesiące temu kupiłem drukarkę w
    "CARREFOUR". ( Cannon PIXMA). Towar wziąłem z półki, zapłaciłem przy kasie i
    wypakowałem go w domu. W kartonie znajdowała się czysta niewypełniona karta
    gwarancyjna. Czy towar zakupiony w takim sklepie podlega gwarancji? Parę lat
    nie było mnie w kraju, ale pamiętam, że kiedyś sprzedawca wypełniał kartę
    gwarancyjną przy zakupie? Teraz sam nie wiem, czy nie dopilnowałem
    sprzedawcy z wypełnieniem karty gwarancyjnej, czy w przypadku awarii
    wystarczy mi sam paragon który posiadam?

    --
    Pozdrowienia
    Janusz F

  • 9. Data: 2010-10-15 11:39:11
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-10-15 08:33, Marrcino pisze:

    > Z tego co pamiętam to Brother nie dawał PaperPorta w wersji działającej
    > pod 7 i z tym jest problem. W skanerze HP 6310 juz jest (ja taj sobie
    > poradziłem).

    Ja mam od Brothera płytkę ze sterownikami do Win7, ale może rzeczywiście
    tak jest jak piszesz. Paper Port, tzn skanowanie w nim działa. Drukarka
    nie chce skanować tylko po wciśnięciu na drukarce przycisku "Skanuj".

    --
    animka

  • 10. Data: 2010-10-15 12:33:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >Pokazuje się tylko komunikat: "Połączono z PC" i nic dalej się nie
    >dzieje. Z programu to skanowanie działa, ale ja chciałabym żeby

    Moge sklamac, ale czy przypadkiem ten przycisk nie wysyla tylko
    informacji do komputera "uzytkownik chcialby skanowac", a dalej
    przejmuje to oprogramowanie i rozpoczyna skanowanie ?

    Czyli - trzeba poprawnie zainstalowac/skonfigurowac programy na PC.

    J.