eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetPrzycisk skanowania na drukarce BrotherRe: Przycisk skanowania na drukarce Brother
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!no
    t-for-mail
    From: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Przycisk skanowania na drukarce Brother
    Date: Sat, 16 Oct 2010 06:34:32 +0200
    Organization: ATMAN
    Lines: 36
    Message-ID: <i9badi$ig9$1@node1.news.atman.pl>
    References: <i973bg$g3i$1@node1.news.atman.pl> <i973vq$iu8$1@usenet.news.interia.pl>
    <i97u6g$n2g$1@node1.news.atman.pl> <i9ai85$4ng$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: e1-163-j14.elartnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1287204082 18953 193.238.180.163 (16 Oct 2010 04:41:22
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 16 Oct 2010 04:41:22 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.9) Gecko/20100915
    Mnenhy/0.8.3 Thunderbird/ 3.1
    In-Reply-To: <i9ai85$4ng$1@news.onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1182514
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010-10-15 11:36, Janusz pisze:
    >
    > Użytkownik "animka"<a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości grup
    > dyskusyjnych:i97u6g$n2g$...@n...news.atman.pl...
    >> Nowiutki. Ma z miesiąc. Już mi dostarczali drugą w ramach reklamacji.
    >> Chyba zadzwonię po poradę do serwisu.
    >
    > Mam pytanie w sprawie gwarancji? Dwa miesiące temu kupiłem drukarkę w
    > "CARREFOUR". ( Cannon PIXMA). Towar wziąłem z półki, zapłaciłem przy kasie i
    > wypakowałem go w domu. W kartonie znajdowała się czysta niewypełniona karta
    > gwarancyjna. Czy towar zakupiony w takim sklepie podlega gwarancji? Parę lat
    > nie było mnie w kraju, ale pamiętam, że kiedyś sprzedawca wypełniał kartę
    > gwarancyjną przy zakupie? Teraz sam nie wiem, czy nie dopilnowałem
    > sprzedawcy z wypełnieniem karty gwarancyjnej, czy w przypadku awarii
    > wystarczy mi sam paragon który posiadam?

    Paragon wystarczy. Lepsza byłaby faktura. Jak masz możliwość to pojedź
    do tego sklepu niech Ci podstemplują gwarancję. A tak w ogóle to
    przeczytaj co tam jest w tej gwarancji napisane i będziesz wiedział co
    jest wymagane.

    --
    animka

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: