eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetPrzycisk skanowania na drukarce BrotherRe: Przycisk skanowania na drukarce Brother
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!plix.pl!newsfeed
    1.plix.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!not-for-mail
    From: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Przycisk skanowania na drukarce Brother
    Date: Thu, 21 Oct 2010 23:55:11 +0200
    Organization: ATMAN
    Lines: 42
    Message-ID: <i9qd0i$4rs$1@node1.news.atman.pl>
    References: <i973bg$g3i$1@node1.news.atman.pl> <i973vq$iu8$1@usenet.news.interia.pl>
    <i97u6g$n2g$1@node1.news.atman.pl> <i9ai85$4ng$1@news.onet.pl>
    <i9pv6t$vah$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: e1-163-j14.elartnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1287698258 4988 193.238.180.163 (21 Oct 2010 21:57:38
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 21 Oct 2010 21:57:38 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.11) Gecko/20101013
    Mnenhy/0.8.3 Thunderbird/ 3.1
    In-Reply-To: <i9pv6t$vah$1@news.onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1182879
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010-10-21 20:02, Wiktor S. pisze:
    >> Mam pytanie w sprawie gwarancji? Dwa miesiące temu kupiłem drukarkę w
    >> "CARREFOUR".
    >
    > Błąd ;-)
    >
    >> W kartonie znajdowała się czysta niewypełniona karta gwarancyjna.
    >> Czy towar zakupiony w takim sklepie podlega gwarancji?
    >
    > Tak.
    >
    >> Parę lat nie było mnie w kraju, ale pamiętam, że
    >> kiedyś sprzedawca wypełniał kartę gwarancyjną przy zakupie? Teraz sam
    >> nie wiem, czy nie dopilnowałem sprzedawcy z wypełnieniem karty
    >> gwarancyjnej, czy w przypadku awarii wystarczy mi sam paragon który
    >> posiadam?
    >
    > Sklepy robią tak, że w ciągu paru dni od zakupu masz sprawdzić czy sprzęt w
    > ogóle działa, a jeśli tak, to idziesz z kartą gwarancyjną żeby ci podbili.
    > Jeśli nie - zwracasz sprzęt z jeszcze nieruszoną gwarancją.
    > Sprzedawcy zwykle informują o takiej procedurze - tu widocznie ci nie
    > powiedzieli, skoro staje się to normą...
    > Idź do sklepu z paragonem i pustą gwarancją żeby ci ją wypełnili.

    No i na stronie internetowej niech zarejestruje tę drukarke dla 3-ch lat
    gwarancji i darmowego kuriera :-)


    --
    animka

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: