    From: Piotr <g...@g...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Przy podłączeniu czegoś do przedniego USB reset komputera
    Date: Tue, 28 Feb 2012 11:47:21 +0100

    Witam,
    przy podłączeniu czego kolwiek do przedniego USB następuje reset komputera.
    Gdy wkładam pendrive do USB, internet ORANGE, przenośny dysk pod USB,
    kartę SD na przednim panelu komputer się resetuje
    Dotyczy to tylko przedniego panelu. USB tylnej części obudowy są OK.
    Nawet gdy dotknę zewnętrzną obwódkę Gniazda USB wtyczką np. pendrive
    następuje reset.
    Ale ciekawe jest to, że od zakupu komputera a minęło już dobre 2 latka,
    teraz to się dzieje i dziwi mnie jeszcze to, że czasami następuje ten reset.
    Czasem włożę coś do portu i ładnie działa, a czasem resecik.
    Miał coś takiego podobnego kolega z pracy, u niego pomogło to,że
    przewody audio i USB poprowadził osobno w obudowie. Problem u niego znikł.
    Też wykonałem taki zabieg - pomogło zaledwie na 2 dni.

    Czemu się tak dzieje i czy ma ktoś z Was pomysł jak rozwiązać problem?

    Pozdrawiam
    Piotr