  • 1. Data: 2012-09-11 03:46:42
    Temat: Przewody do miernika.
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Witajcie.

    Poszukuję przewodów do miernika zakończonych chwytakami.
    Proszę o namiary gdzie można to kupić.

    Pozdrawiam.

    P.S. Najleipiej takie, jak kiedyś były w Metexach, tzn. końcówki z ostrym
    grotem z możliwością założenia chwytaków.

  • 2. Data: 2012-09-11 08:26:17
    Temat: Re: Przewody do miernika.
    Od: "Andrzej" <d...@o...pl>

    Użytkownik "Jacek" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witajcie.
    >
    > Poszukuję przewodów do miernika zakończonych chwytakami.
    > Proszę o namiary gdzie można to kupić.

    Na Wolumenie w pierwszym rządku od wejścia facet ma stolik i na nim do wyboru, do
    koloru.
    Może nawet na zamówienie zrobić jakie chcesz.
    pozdrawiam,
    Andrzej

  • 3. Data: 2012-09-12 06:33:53
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Tue, 11 Sep 2012 08:26:17 +0200, Andrzej napisał(a):

> [...]
    koloru.
    > Może nawet na zamówienie zrobić jakie chcesz.

    Git, tyle, że nie mieszkam w Warszawie.
    Mam więc prośbę, czy jak będziesz widział się z gościem, to mógłbyś
    poprosić o nr komórki i podać na sp@.moj.pl?
    Dzięki.

  • 4. Data: 2012-09-12 08:57:36
    Od: "Andrzej" <d...@o...pl>

    > Mam więc prośbę, czy jak będziesz widział się z gościem, to mógłbyś
    > poprosić o nr komórki i podać na sp@.moj.pl?
    Na razie nie wybieram się na Wolumen, więc albo musisz cierpliwie czekać, albo
    znaleźć kogoś innego.
    pozdrawiam,
    Andrzej.

  • 5. Data: 2012-09-12 14:42:48
    Od: wieslaw27 <w...@g...com>

    , albo znaleźć kogoś innego.

    Mieszkam po sąsiedzku najprawdopodobniej w niedzielę mogę pomóc.
    Pozdrawiam Wiesław

  • 6. Data: 2012-09-12 15:07:49
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Wed, 12 Sep 2012 05:42:48 -0700 (PDT), wieslaw27 napisał(a):

    > , albo znaleźć kogoś innego.
    >
    > Mieszkam po sąsiedzku najprawdopodobniej w niedzielę mogę pomóc.
    > Pozdrawiam Wiesław

    Dziękuję z góry, Wieslawie.

  • 7. Data: 2012-09-12 20:48:29
    Od: Paweł Kasztelan <P...@g...com>

    W dniu 2012-09-11 03:46, Jacek pisze:
> [...]
    >
    > P.S. Najleipiej takie, jak kiedyś były w Metexach, tzn. końcówki z ostrym
    > grotem z możliwością założenia chwytaków.

    Czy chodzi o takie?

    http://www.gotronik.pl/multimetry/krokodyl_hirschman
    n_2mm_czarny.html

    Pozdr. PK.

  • 8. Data: 2012-09-13 03:25:36
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Wed, 12 Sep 2012 20:48:29 +0200, Paweł Kasztelan napisał(a):

    > Czy chodzi o takie?
    >
    > http://www.gotronik.pl/multimetry/krokodyl_hirschman
    n_2mm_czarny.html

    > Pozdr. PK.

    Nie. Właśnie znalazłem:
    http://allegro.pl/chwytaki-pomiarowe-izolowane-1000v
    -5a-para-i2587086266.html

    Ale nie wiadomo, jaka jest średnica wejścia końcówki miernika.
    Obecne (chyba wszystkie mierniki chińskie) mają takie przewody:
    http://allegro.pl/ag102-profesjonalny-miernik-lcd-mu
    ltimeter-dt9205a-i2599232779.html

    Metex miał grubsze końcówki.

    Ale skoro znalazłem, to kupię te z Allegro, no chyba, że wzmiankowane z
    Woluenu są lepsze i tańsze...

  • 9. Data: 2012-09-13 15:53:39
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Znalazłem to, o co mi chodziło, chwytaki:

    http://allegro.pl/show_item.php?item=2587086266

    oraz przewody:

    http://allegro.pl/kable-pomiarowe-do-multimetru-bana
    n-szpilka-hq-i2587086280.html

    Wszystko pięknie, ale cena za komplet plus przesyłka daje... 53 zł.

    Da się taniej?