  • 1. Data: 2012-09-10 19:20:49
    Temat: Zasilacz przetwornica nie działa
    Od: KJ <h...@o...pl>

    jest sobie zasilacz +9V, nie daje napięcia, przetwornica nie wstaje,
    zwarć nie wykryłem ale coś co wygląda na optoizolator o oznaczeniu
    FOD2712 ma między nogami 5 i 6 około 4omy

    http://www.sm0vpo.com/_pdf/FO/FOD2712.pdf

    czy to oznacza że jest uszkodzony ?

  • 2. Data: 2012-09-11 11:32:18
    Temat: Re: Zasilacz przetwornica nie działa
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 10.09.2012 19:20, KJ wrote:
    > jest sobie zasilacz +9V, nie daje napięcia, przetwornica nie wstaje,
    > zwarć nie wykryłem ale coś co wygląda na optoizolator o oznaczeniu
    > FOD2712 ma między nogami 5 i 6 około 4omy
    Jak to mierzyłeś? Po wylutowaniu?

    Michoo

  • 3. Data: 2012-09-11 15:13:33
    Od: KJ <h...@o...pl>

    W dniu 2012-09-11 11:32, Michoo pisze:
    > Jak to mierzyłeś? Po wylutowaniu?

    nie ale jedna z tych nóg (6 COMP) odchodzi na rezystor 3300 więc skoro
    miedzy 6 a 5 jest 4omy to zwarcie musi być na tym układzie

  • 4. Data: 2012-09-12 13:49:06
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 11.09.2012 15:13, KJ wrote:

    > nie ale jedna z tych nóg (6 COMP) odchodzi na rezystor 3300 więc skoro
    > miedzy 6 a 5 jest 4omy to
    To wynik pomiaru może zależeć od użytego miernika i kolejności podpięcia
    elektrod. To jest układ elektroniczny a nie rezystor.

    > zwarcie musi być na tym układzie
    Jest możliwe, ale ja bym zaczął od pomiaru nie tylko między nóżką 5 i 6
    a również między 6 i 5.

    Michoo