  • 1. Data: 2002-02-14 14:27:04
    Temat: Przetarg na lacze.
    Od: Filip Ozimek <w...@z...edu.pl>

    Witam,

    Czy ktos z was robil juz przetarg na lacze? Wlasnie chca bym przygotowal
    Specyfikacje Istotnych Warunkow...blah, blah czy jak to tam.
    Macie moze jakis gotowy kwit (musze od czegos zaczac, oczywiscie, jesli
    juz jest po przetargu) albo dobre rady? :)

    --
    * Filip Ozimek * filip(at)zamoyski.edu.pl * kiedys 2:480/33.56 *

    Made with 100% recycled materials. No electrons were destroyed to write
    this mail.

  • 2. Data: 2002-02-14 14:54:17
    Temat: Re: Przetarg na lacze.
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@W...hoth.jmg.com.WytnijTo.pl>

    Filip Ozimek <w...@z...edu.pl> wrote:
> [...]

    > Macie moze jakis gotowy kwit (musze od czegos zaczac, oczywiscie, jesli
    > juz jest po przetargu) albo dobre rady? :)
    A kto ma wygrac? :)

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Oledzki
    e-mail address: ole(at)ans.pl

  • 3. Data: 2002-02-14 15:47:09
    Od: Filip Ozimek <w...@z...edu.pl>

    Krzysztof Oledzki <o...@w...hoth.jmg.com.wytnijto.pl> wrote:

    > A kto ma wygrac? :)

    Najlepiej ten kto jest (bo działa i nie ma kłopotów), ale
    z różnych względów przetarg musi być uczciwy (no tak,
    to w RP ostatnio jest żadkością :).

    Ostatnio widziałem jakąś specyfikację dot. w/w
    tamatu i była mała uwaga, że oferty zawierające
    mniej niż 50% środków wytworzonych w Polsce będą
    odrzucone. :)

  • 4. Data: 2002-02-14 16:59:03
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@W...hoth.jmg.com.WytnijTo.pl>

    Filip Ozimek <w...@z...edu.pl> wrote:
    > Najlepiej ten kto jest (bo działa i nie ma kłopotów), ale
    > z różnych względów przetarg musi być uczciwy (no tak,
    > to w RP ostatnio jest żadkością :).
    Przetarg bedzie uczciwy. Co do tego nie ma watpliwosci.
    Niemniej kryteria jak zawsze uklada sie tak zeby wygrala
    firma ktora ma wygrac. A wiec kto ma wygrac?

    Tak zwane preferencje krajowe :)

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

  • 5. Data: 2002-02-14 16:59:06
    Od: PaVel <p...@b...pl>

    Dnia 2002-02-14 15:27, Użytkownik Filip Ozimek napisał:

> [...]
    > Macie moze jakis gotowy kwit (musze od czegos zaczac, oczywiscie, jesli
    > juz jest po przetargu) albo dobre rady? :)

    A nie mozna zapytaniem o cene?.... cos mi sie zdaje, ze chyba zmiesci

    sie w widelkach, jesli umowa bedzie np. max na 2-3 lata...

    Pozdr.
    --
    PaVel=-> ps202.at.box43.pl
    //// Punto 75elx 3d '95 191kkm:)

  • 6. Data: 2002-02-14 17:41:13
    Od: Filip Ozimek <w...@z...edu.pl>

    PaVel <p...@b...pl> wrote:
    > Dnia 2002-02-14 15:27, Użytkownik Filip Ozimek napisał:

    > A nie mozna zapytaniem o cene?.... cos mi sie zdaje, ze chyba zmiesci
    > sie w widelkach, jesli umowa bedzie np. max na 2-3 lata...

    Słyszałem jeszcze hasła "z wolnej ręki" ale ponieważ papierki mnie
    nie interesują, to nie wiem co to jest. Może cena wychodzi po za
    górną granicę? Nie wiem.
    Tak było by najlepiej, ale widocznie nie jest :) więc zostałem
    wessany w maszynę biurokracji :(.

  • 7. Data: 2002-02-14 17:41:16
    Od: Filip Ozimek <w...@z...edu.pl>

    Krzysztof Oledzki <o...@w...hoth.jmg.com.wytnijto.pl> wrote:

    > A wiec kto ma wygrac?

    Najlepszy. :)

    > Tak zwane preferencje krajowe :)

    A, i chodził o łącze radiowe -- czyli wszystko jest ok,
    bo "eter" jest polski.:)