    From: Filip Ozimek <w...@z...edu.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Przetarg na lacze.
    Date: Thu, 14 Feb 2002 17:41:13 +0000 (UTC)

    PaVel <p...@b...pl> wrote:
    > Dnia 2002-02-14 15:27, Użytkownik Filip Ozimek napisał:

    > A nie mozna zapytaniem o cene?.... cos mi sie zdaje, ze chyba zmiesci
    > sie w widelkach, jesli umowa bedzie np. max na 2-3 lata...

    Słyszałem jeszcze hasła "z wolnej ręki" ale ponieważ papierki mnie
    nie interesują, to nie wiem co to jest. Może cena wychodzi po za
    górną granicę? Nie wiem.
    Tak było by najlepiej, ale widocznie nie jest :) więc zostałem
    wessany w maszynę biurokracji :(.

    --
    * Filip Ozimek * filip(at)zamoyski.edu.pl * kiedys 2:480/33.56 *

    Made with 100% recycled materials. No electrons were destroyed to write
    this mail.