  • 1. Data: 2002-02-13 15:00:03
    Temat: awaria lacza do TELEGLOBE Frankfurt ???
    Od: "AL_BUNDY" <a...@k...net.pl>

    Witam.
    A co chodzi ? A no o to: "TPSA 20020213 awaria lacza do TELEGLOBE
    Frankfurt - 13 lutego 2002 o godzinie 00:30 nastapila awaria lacza
    miedzynarodowego do internetu. Przewidywany termin naprawy - nie znany."

    Czy ludzie z Polpaku sa naprawde slepi ? Przeciez to lacze od tygodnia nie
    chodzi !

    Co lepsze: "Dnia 13.02.02 okolo godziny 12:00 zostala usunieta awaria lacza
    do
    telegloba Frankfurt".
    Mi nadal nic nie chodzi przez Teleglobe tylko przez Telie ! Prosze mi
    udowodnic ze to lacze wogole jest, bo dla mnie od tygodnia nie istnieje
    przez co pingi z Telia szlag trafil :(

    AL

  • 2. Data: 2002-02-13 20:37:18
    Temat: Re: awaria lacza do TELEGLOBE Frankfurt ???
    Od: "Przemysław 'Repcio' Gubernat" <P...@G...com.invalid>

    W artykule <a4dug3$p73$1@news.tpi.pl>, AL_BUNDY napisał(a):

    > telegloba Frankfurt".
    > Mi nadal nic nie chodzi przez Teleglobe tylko przez Telie ! Prosze mi
    > udowodnic ze to lacze wogole jest, bo dla mnie od tygodnia nie istnieje
    > przez co pingi z Telia szlag trafil :(

    Oj znów zaczną się traceroute....
    Nie ważne jak wychodzi pakiet w sumie najważniejsze jak wraca.

    --
    Szanuj admina swego,
    możesz mieć gorszego.....

    IPv4://repcio@3575230515 IPv6://repcio@3ffe:8010:1c:beaf::2
    +-=-=- Przemysław Gubernat <r...@r...net> -=-=-=-=-=-=-+
    | Network Administrator @ Repcio.NET & Trzebnica.NET |
    | Jestem twoim ostatecznym rozwiązaniem ! |
    =-=-=-=-+

  • 3. Data: 2002-02-13 20:52:14
    Od: "Julius C." <j...@s...pl>

    Użytkownik "AL_BUNDY" <a...@k...net.pl> napisał w wiadomości
    Witam.
    {...}
    Mi nadal nic nie chodzi przez Teleglobe tylko przez Telie ! Prosze mi
    udowodnic ze to lacze wogole jest, bo dla mnie od tygodnia nie istnieje
    przez co pingi z Telia szlag trafil :(

    AL

    Witam
    To łacze do Teleglobe jeszcze jest?
    U mnie nawet do www.teleglobe.net chodzi przez Telię.
    I to od miesięcy.
    Pytałem w Polpaku i dowiedziłem się że:
    "takich informacji nie udzielamy"
    Pytałem kiedyś na grupie ale nikt nic nie wie?
    JC

  • 4. Data: 2002-02-14 10:18:01
    Od: h...@b...gnet.pl (Paweł Pluta)

    On Wed, 13 Feb 2002 15:00:03 +0000 (UTC), AL_BUNDY
    <a...@k...net.pl> wrote:
> [...]
    > Mi nadal nic nie chodzi przez Teleglobe tylko przez Telie ! Prosze mi
    > udowodnic ze to lacze wogole jest, bo dla mnie od tygodnia nie istnieje

    Następny łowca pingów. Tak, Frankfurt działa.

    Paweł Pluta

    --
    - Is life always like this or only when you're a child?
    - Always like this.

  • 5. Data: 2002-02-14 14:25:53
    Od: "Grzegorz Podsiadło" <e...@s...pl>

    Paweł Pluta wrote in news:slrna6mr08.fi6.hal9000@aranka.hsg:

    > Następny łowca pingów. Tak, Frankfurt działa.

    i(ale) oczywiście na trejsie z USA ładnie widać telegloba ;)

    --
    empeg

    {00ECB3AF-DF7D-4ED8-A85E-245C729598B5}

  • 6. Data: 2002-02-15 08:33:35
    Od: "Marek" <m...@g...pl>

    > Następny łowca pingów. Tak, Frankfurt działa.
    >
    > Paweł Pluta

    Może i działa, ale www.frankfurt.de przez Londyn (i Telię) wygląda nieco
    dziwnie... Nieprawdaż?
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 7. Data: 2002-02-15 08:51:51
    Od: h...@b...gnet.pl (Paweł Pluta)

    On Fri, 15 Feb 2002 08:33:35 +0000 (UTC), Marek
    <m...@g...pl> wrote:

    > Może i działa, ale www.frankfurt.de przez Londyn (i Telię) wygląda nieco
    > dziwnie... Nieprawdaż?

    To leć z pretensjami do właściciela www.frankfurt.de, że nie jest
    podłączony do teleglobe. Ja w trzecim przeskoku mam Frankfurt2.teleglobe.net,
    a potem dużą pętlę istotnie idącą również przez Londyn i wracającą
    do Frankfurtu siecią jakiejś cole.net. No i co z tego?

    Paweł Pluta

  • 8. Data: 2002-02-17 15:14:16
    Od: Jarek Hirny <j...@k...net.pl>

    I stało się tak, że AL_BUNDY napisał(a):

    > Czy ludzie z Polpaku sa naprawde slepi ? Przeciez to lacze od tygodnia
    > nie chodzi !

    Ale o co chodzi? Może i nie działa łącze do Teleglobe, ale jakoś nie
    zauważyłem jakiejś różnicy w wydajności SDI. A, żeby nie było -- od jakichś
    czterech-pięciu miesięcy jest to wydajność wcale niezła, i często
    wysycająca mi łącze, bez pośrednictwa żadnych proxy.

    --
    Jarek Hirny * http://agnus.eu.org * fidonet:2:480/96.666 * icq:92898666