  • 1. Data: 2002-02-13 22:50:39
    Temat: Co dalej z Formusem ?
    Od: "Jarosław Szopa" <j...@r...zgierz.pl>

    No wlasnie, czy ktos moglby mnie 'oswiecic' ....
    Strona www juz nie funkcjonuje, mnie zas interesuje co sie dzieje z ich
    dotychczasowa infrastruktura sieciowa.

    pozd.
    j.

  • 2. Data: 2002-02-14 11:10:31
    Temat: Re: Co dalej z Formusem ?
    Od: "Robert Samek" <r...@p...onet.pl>

    > No wlasnie, czy ktos moglby mnie 'oswiecic' ....
    > Strona www juz nie funkcjonuje, mnie zas interesuje co sie dzieje z ich
> [...]

    Stoi wylaczona... i czeka czy ja ktos jeszcze uruchomi w calosci, czy moze
    pojdzie pod mlotek w czesciach...

    Benek

  • 3. Data: 2002-02-14 11:17:20
    Od: Rafał Banaszkiewicz <r...@t...pl>

    futrzaki chyba ich łykneli, (www.futuro.pl)

    --
    Rafał Banaszkiewicz <r...@t...pl>
    http://rafal.terra.pl, ICQ#35053919

  • 4. Data: 2002-02-14 15:11:50
    Od: "Jarosław Szopa" <j...@m...zgierz.pl>

    > futrzaki chyba ich łykneli, (www.futuro.pl)

    Z tego co wiem to nie oni, ale raczej ktos ..... powiedzmy "nowy"
    (przynajmniej w sferze radiowej).

    j.

  • 5. Data: 2002-02-15 11:40:16
    Od: k...@a...matrix.pl (Konrad Rzadzinski)

    On Wed, 13 Feb 2002 22:50:39 +0000 (UTC), Jarosław Szopa
    <j...@r...zgierz.pl> wrote:
    : No wlasnie, czy ktos moglby mnie 'oswiecic' ....
    : Strona www juz nie funkcjonuje, mnie zas interesuje co sie dzieje z ich
    : dotychczasowa infrastruktura sieciowa.

    http://www.formus.info/
    BP, NMSP.

    --
    Konrad
    'W życiu nie liczą się tylko ciało i muskuły - ważny jest jeszcze fryz.' -

  • 6. Data: 2002-02-15 14:04:41
    Od: s...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    j...@m...zgierz.pl (Jaros?aw Szopa) wrote in <a4gjpd$omj$2@news.tpi.pl>:

    >Z tego co wiem to nie oni, ale raczej ktos ..... powiedzmy "nowy"
    >(przynajmniej w sferze radiowej).

    Sferia ?!? ..czy ktorys ze starszych ISP ?

    W.