  • 1. Data: 2002-02-13 09:42:03
    Temat: Jak zinterpretować?
    Od: "Jakub Pałka" <y...@f...onet.pl>

    Witam.

    Co może znaczyć próba dostępu do mojego komputera z IP 217.98.20.34
    (ceres.tpsa.pl). Adres ten sporadycznie pojawiał się w logach firewala,
    ale dzisiaj w przeciągu 10-15 min pojawił się 33 razy. Za każdym razem
    blokowany był inny port.

    Zresztą proszę oto przykład info:

    "The firewall has blocked Internet access to your computer (UDP Port
    1157) from 217.98.20.34 (DNS)."

    Jak to zinterpretować?
    Jako, że moja wiedza na ten temat jest, powiedzmy delikatnie, mała
    każda konkretna wskazówka jest mile widziana.

    Jakub Pałka

  • 2. Data: 2002-02-13 14:05:58
    Temat: Re: Jak zinterpretować?
    Od: Piotr Meyer <a...@a...webmedia.pl>

    Jakub Pałka <y...@f...onet.pl> wrote:

> [...]
    > Jako, że moja wiedza na ten temat jest, powiedzmy delikatnie, mała
    > każda konkretna wskazówka jest mile widziana.

    No, no... poważna sprawa. A tak serio: to wygląda na odpowiedź
    od DNSu (serwer przekładający wpisaną przez Ciebie nazwę domeny
    na adres IP). Osobiście sugerowałbym wklepanie sobie do jakiejś
    wyszukiwarki słowa 'firewall' i solidne przypatrzenie się
    przykładom: oszczędzisz sobie (i innym) nerwów.

    Pozdrawiam,

    --
    Piotr 'aniou' Meyer *
    ANIOU: Artificial Networked Infiltration and Observation Unit

  • 3. Data: 2002-02-13 20:09:09
    Od: "DooMiniK" <b...@p...wp.pl>

    Użytkownik "Jakub Pałka" <y...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > blokowany był inny port.
    > Zresztą proszę oto przykład info:
    > "The firewall has blocked Internet access to your computer (UDP Port

    Jest duże prawdopodobieństwo, że serwer DNS Cię zaatakował...

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    mailto:b...@i...pl