eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingPrzesunięcie obiektu [opengl]Przesunięcie obiektu [opengl]
  • Data: 2011-11-21 20:04:02
    Temat: Przesunięcie obiektu [opengl]
    Od: Dsue <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Poszukuję materiałów związanych z takim problemem:

    Narysowałem sobie obiekt (opengl), scenę itp. i teraz chciałbym zająć
    się ruchem, stworzyłem sobie klasę przechowującą takie informacje o
    obiekcie jak pozycja (x,y,z) tekstura itp oraz metody rysujące i
    wymyśliłem sobie że ruch obiektu będę opisywał za pomocą punktów
    kontrolnych np. (0.0, 0.0 ,0.0), (1.0, 0.3, 0.0), (3.0, 1.4, 0.0).
    Tylko jak wyznaczyć składowe przesunięcia np z punktu (0.0, 0.0 ,0.0)
    w kierunku (1.0, 0.3, 0.0) biorąc pod uwagę prędkość obiektu i inne
    zapewne (np. "współczynnik niezależności sprzętowej" - jak go nazywam)?
    Wykoncypowałem sobie że wyjdę z równania prostej i przesuwać będę o
    wektor, ale nie mogę pierwszego kroku zrobić - potrzebuję doczytać,
    tylko patrząc na googlowe śmietnisko czasem lepiej spytać tutaj.

    A może można inaczej?
    Czeka mnie jeszcze sprawdzanie kolizji ale na ten temat materiały
    znajdę raczej.

    Pozdrawiam



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: