  • Data: 2011-11-23 23:20:18
    Temat: Re: Przesunięcie obiektu [opengl]
    Od: Wojciech Muła <w...@p...null.onet.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 24 Nov 2011 00:07:24 +0100 Dsue <d...@w...pl> wrote:

    > Już kiedyś ten tekst trafił na p.r.h.n. A poważnie - wiem że mało
    > ludzi już zagląda, ale niektórzy częściej a motto grup zawsze
    > brzmiało "pomogli ci, pomóż". Zwłaszcza że nie szukałem konkretów,
    > tylko naprowadzenia.
    >
    > Ale ok, za ostro, psztyczek mi się należał.

    Poszukaj jeszcze krzywych Catmull-Roma, wzory banalne, a całkiem
    niezłe efekty AFAIR.

    I w ogóle uważaj na krzywe Beziera, bo jak zaczniesz animować ze stałym
    krokiem parametru, to obiekt w zależności od krzywizny będzie
    przemieszczać się w przestrzeni z różną prędkością. Można uzyskać jednak
    stałą prędkość, pogooglaj za "bezier constant speed", czy jakoś
    podobnie, to powszechny problem.

    w.