    From: J.F. <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Przesiadka z Wave na Androida - co wybra??
    Date: Mon, 07 Mar 2011 18:58:27 +0100

    On Mon, 7 Mar 2011 18:32:42 +0100, frank drebin wrote:

    >zacytuje bo mi sie kiedys spodobalo:
    >"A do liczenia jest KALKULATOR, do budzenia sie rano najlepszy jest WIELKI
    >BUDZIK, na pewno tez zawsze nosisz ze soba KSIAZKE TELEFONICZNA, APARAT,
    >ODTWARZACZ MP3 i RADIO. Jasne ze ze telefon nie bedzie tych rzeczy robil
    >ultra-naj.. ale tez nie o to chodzi zeby chodzic obwieszonym jak choinka..."

    Ja to popieram, ale niestety przychodzi mi sie pogodzic ze swiatem -
    zdjecia telefony robia jednak wyraznie gorsze niz dedykowane aparaty,
    kalkulatory tez maja wyraznie gorsze - choc niewykluczam ze
    "systemowe" dorobily sie czegos lepszego, itd.

    Ale budziki to niektore maja juz lepsze .. choc moj dzis zawiodl.
    CO to za budzik, ktory trzeba co dwa dni ladowac :-)

    J.