-
101. Data: 2009-10-14 20:19:45
Temat: Re: Przesiadka z Suzuki GS 500 na Fazera 600 albo CBF 650
Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>
Artur Zabroński pisze:
> Photoshop bez ABS nie mógłbyś tam ujechać.
Eee tam,hamulców po prostu było mało(fabrycznie),zakręty to pikuś,jakoś
na dół trzeba zjechać:-)
--
Tomek
BMW R1100S
Dniepr z wozem
-
102. Data: 2009-10-14 20:26:14
Temat: Re: Przesiadka z Suzuki GS 500 na Fazera 600 albo CBF 650
Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>
Seba pisze:
> Dnia Wed, 14 Oct 2009 15:55:22 +0200, Monster napisał(a):
>> Może dzisiaj??:-)
>> Żeby nie być gołosłownym niżej fotka na moto bez ABS,miejsce to Zakręt
>> Śmierci w Szklarskiej Porębie:-P
>>
>> http://picasaweb.google.pl/tomcio916/AlbumBezTytuU#5
392452694920638114
>
> Szacuneczek :)
>
> Ale jednak widać pewne braki w technice - typu 'brak złożenia',
> 'sztywna sylwetka' itp. ;)
to jakieś 10 lat temu,trochę się technika jazdy poprawiła:-)
Tak naprawdę ten zakręt jest paskudny do latania na kolanie,tylko skałę
widać.
Dołożyłem do albumu jeszcze kilka starych zimowych fotek swoich i
kumpli,w sobotę jedziemy na ślub w Karkonosze zanosi się na ostry czad
po śniegu:-P
--
Tomek
BMW R1100S
Dniepr z wozem
-
103. Data: 2009-10-15 06:22:41
Temat: Re: Przesiadka z Suzuki GS 500 na Fazera 600 albo CBF 650
Od: "Jasio" <b...@g...pl>
Użytkownik "Kefir" <k...@r...pl> napisał w wiadomości
news:hb496i$6c1$1@news.onet.pl...
> Elou!
> "Jasio" <b...@g...pl> wrote in message
> news:hb44qb$k0v$1@inews.gazeta.pl...
>> Bo to brzmi jakby z ulotki Hondy a nic nie wyjaśnia.
>
> Zamiast prowadzic dyskusje z ktorych niczego sie nie dowiesz
> poczytalbys czasem "Bike" ;) (BTW: pieknie dziekuje) Byl tam swietny
> artykul o ABS *ondy.
> Polecam takze opinie Asterixa (Motorista), z niej takze wynika ze
> wspo,mniany "ficzer" to kosmiczny postep w porownaniu z konkurencja,
> lecz moze to juz on sam opowie czego probowal i jak bardzo sie
> zdziwil.
No, mnie się rozchodzi o to, że między ABS-C a ABS to różnica jak
między CO a CO2.
Zasadnicza.
Ale nie dowiedziałem się tego od fv bynajmniej.
PS
Czyli doszły nowe-stare?
--
Jasio
vx etz
Jesli wyszlo Ci raz, sprobuj raz jeszcze.
FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=Motocyklo
weFAQ&v=qvj
-
104. Data: 2009-10-15 07:41:45
Temat: Re: Przesiadka z Suzuki GS 500 na Fazera 600 albo CBF 650
Od: fv <f...@c...com>
Artur Zabroński wrote:
> On 14 Paź, 16:04, fv <f...@c...com> wrote:
>> Jak mi ktoś da się przejechać CBR 600RR C-ABS to mogę jeździć nawet przy -20 po
lodzie ;-)
> A to już ma być C-ABS? Nie może być dowolne moto z ABS? :-)
Może być w sumie dowolny, byle ciężki ;-)
>>> http://picasaweb.google.pl/tomcio916/AlbumBezTytuU#5
392452694920638114
>> Szacun. Ja dziś wymiękłem motocyklowo...
> Nie masz ABS-a?
Tak nie mam i bałem się jechać.
--
fv
Xbox gamertag: fastviper PL
Moto: Suzuki GSX 650F
Auto: Nissan Primera 2,0
-
105. Data: 2009-10-15 07:50:02
Temat: Re: Przesiadka z Suzuki GS 500 na Fazera 600 albo CBF 650
Od: Artur Zabroński <a...@g...com>
On 15 Paź, 09:41, fv <f...@c...com> wrote:
> >>>http://picasaweb.google.pl/tomcio916/AlbumBezTytu
U#5392452694920638114
> >> Szacun. Ja dziś wymiękłem motocyklowo...
> > Nie masz ABS-a?
>
> Tak nie mam i bałem się jechać.
>
To dziwne, że wszystkim mówisz żeby brali tylko i wyłączanie moto z
ABS bo tymi bez to można sobie co najwyżej w okół komina a sam
jeździsz na moto bez ABS? No chyba że tak tylko w okół komina...
--
Artur
-
106. Data: 2009-10-15 08:05:08
Temat: Re: Przesiadka z Suzuki GS 500 na Fazera 600 albo CBF 650
Od: fv <f...@c...com>
Artur Zabroński wrote:
> On 15 Paź, 09:41, fv <f...@c...com> wrote:
>>>>> http://picasaweb.google.pl/tomcio916/AlbumBezTytuU#5
392452694920638114
>>>> Szacun. Ja dziś wymiękłem motocyklowo...
>>> Nie masz ABS-a?
>> Tak nie mam i bałem się jechać.
>>
> To dziwne, że wszystkim mówisz żeby brali tylko i wyłączanie moto z
> ABS bo tymi bez to można sobie co najwyżej w okół komina a sam
> jeździsz na moto bez ABS?
Gdy kupowałem swój motocykl, nie było dostępnej opcji ABS. Pojawiła się dopiero w
roku modelowym
2009. Zdecydowałem, że lepiej jest mieć fajny motocykl z ABS niż kiepski ale z ABS. A
na litra jakoś
nie mogłem się odważyć.
Gdybym wtedy kupił Hondę CBF1000 z ABS, to byłbym szczęśliwszym człowiekiem.
Teraz to właściwie każdy interesujący motocykl ma ABS, ale rok temu nie było tak
różowo.
> No chyba że tak tylko w okół komina...
Od września zeszłego roku zrobiłem 13tys km, z czego 3tys w zimie. Nie jest to może
dużo, ale też
nie wokół komina.
PS: moja historia potwierdza tylko starą prawdę, żeby nigdy nie kupować motocykla w
pierwszym roku
jego produkcji
--
fv
Xbox gamertag: fastviper PL
Moto: Suzuki GSX 650F
Auto: Nissan Primera 2,0
-
107. Data: 2009-10-15 08:05:19
Temat: Re: Przesiadka z Suzuki GS 500 na Fazera 600 albo CBF 650
Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>
fv napisał(a):
> gildor wrote:
>
>>Kuczu pisze:
>>
>>>fv pisze:
>>>
>>>>Mogę się założyć, że na mokrym mając do dyspozycji ABS zahamowałbym
>>>>od 100 do 0 na znacznie krótszym
>>>>odcinku niż pan szanowny. I to mimo braku umiejętności które panu
>>>>szanownemu dorastają chociażby do
>>>>pięt.
>>>
>>>Ale ABS nie jest do skracania drogi hamowania !
>
> Proszę, obejrzyj filmik który wkleił Gildor. Zainteresuj się najnowszymi
osiągnięciami w dziedzinie ABS.
>
Ale Kuczu ma racje :) ABS nie powstal po to by skrocic droge hamowania a
po to by zachowac sterownosci i nie tracic przyczepnosci.
>
>>>Zrozum to w koncu
>>>chlopie. ABS jest dla utrzymania sterownosci pojazdu przy hamulcu
>>>wcisnietym do oporu.
>
> Nie, ABS na mokrym skraca drogę hamowania zespołu motocykl+kierowca.
Efekt uboczny, nie bedacy glownym celem podczas prac nad ABS.
--
pozdrrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :)
zbigi [@:zbiegusek na wirtualnej polsce w domenie pl]
Bestyja, Sikorka, Jasiek w worku, Dudek na strychu i inne ;)
Nowy Janów - jeszcze blizej najwiekszej dziury w Europie ;)
-
108. Data: 2009-10-15 08:07:13
Temat: Re: Przesiadka z Suzuki GS 500 na Fazera 600 albo CBF 650
Od: Kuczu <q...@g...com>
fv pisze:
> lepiej jest mieć fajny motocykl z ABS niż kiepski ale z ABS
Ale tego to ja nie rozumiem.
--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/
-
109. Data: 2009-10-15 08:11:05
Temat: Re: Przesiadka z Suzuki GS 500 na Fazera 600 albo CBF 650
Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>
On Thu, 15 Oct 2009 10:07:13 +0200, Kuczu <q...@g...com> wrote:
[...]
>> lepiej jest mieć fajny motocykl z ABS niż kiepski ale z ABS
>
> Ale tego to ja nie rozumiem.
Dlaczego? Przecież to najprawdziwsza prawda. Lepiej być zdrowym i
bogatym niż chorym i bogatym. ;-)
(Chociaż podejrzewam, że nie o to przedpiścy chodziło :-))
--
Leszek 'Leslie' Karlik
NTV 650
-
110. Data: 2009-10-15 08:54:25
Temat: Re: Przesiadka z Suzuki GS 500 na Fazera 600 albo CBF 650
Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>
Tytus pisze:
> BTW czy wiesz ze te sondy potrzebowaly wlasnie wysokiej temp spalin do
> prawidlowej pracy ???
Zawsze potrzebuja wlasciwej temperatury po to masz 4 przewodowki z
grzaniem wstepnym.
> Maly byles to mogles nie wiedziec...
Sie duzy odezwal :>
> Sondy o ktorych Ty piszesz (domyslam sie) to sondy montowane juz w
> pseudo strumiennicach na rozszerzeniach wydechow sondy o znacznie
> bardziej skomplikowanych konstrukcjach i mniejszych zakresach dzialania
> (0,2 V 4-5 przewodowe)
Eee, jedynki sie do dzisiaj stosuje, niskopradowe byly tez 2 przewodowe.
Wef Tigerze wsadzili 3 przewodowa, tuz przed katalizator (zeby nie bylo
calkiem OT ;) )
> Inna rzecza jest sterowanie czasem wtrysku w rzedowej czworce o
> pojemnosci 2000ccm i kole zamachowym o wadze 25 kg ktorego bezwladnosc
> zniweluje roznice w zasilaniu. A inna sprawa zasilanie wysokoobrotowego
> silnika motocyklowego. Sygnaly z sondy umieszczonej za kolektorami (n.p.
> 4 w 1) nadaja sie tylko do sterowania walcem drogowym. To tak w skrocie.
> W moto sprawa ma sie tak w F1, cisnienie meteo, wtrysku, podcisnienie w
> kolektorach, polozenie przepustnicy, bieg, predkosc, polozenie walkow
> rozrzadu to wszystko dostaje sie do CPU a ten ma wprogramowany na kazda
> z tych okolicznosci czas wtrysku.
No tak, ale "oczujnikowanie" silnikow spalinowych postepuje zarowno w
samochodach jak i motocyklach. Stopien skomplikowania z roku na rok
rosnie m.in. tak jak napisales bo siedzi na drugim koncu rury ekolog ;)
Fakt jest taki, ze w motocyklach stosuje sie baardzo nowoczesne i
skomplikowane rozwiazania coby uzyskac np. duza moc jednostkowa z litra.
W samochodach codziennych nie jest to az tak potrzebne, chociaz patrzac
na niektore silniki np z Audi RS6 to moce rzedu 100KM z litra sa juz
spokojnie przekraczane (ni chuja nie pamietam, czy to uturbiona jednostka)
--
pozdr
Rogal
DRZ400E
Tiger1050
http://www.rogal.riders.pl