  • 21. Data: 2010-05-04 21:53:04
    Temat: Re: Przesiadanie sie z cyfr na analogi
    Od: "marek augustynski" <h...@p...onet.pl>

    > Witam :).
    >
    > Niektorzy, jak wiadomo, przesiadaja sie z cyfr na analogi. Nie jest duzo
    takich
    > osob, ale sa...
    >
    > Bardzo jestem ciekaw, jakie czynniki skladaja sie na to?:)

    jest tylko jedna osoba, która się na coś przesiada.. reszta się tylko dosiada;)

    marek

  • 22. Data: 2010-05-05 08:40:45
    Od: Profesor Nic <p...@g...com>

    On May 4, 4:59 pm, "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:
    > (...)
    >
    > Cyfra nie jest bardziej natychmiastowa ?

    Nie masz od razu zdjecia w lapie, wiec nie. Poza tym roid to kawal
    czarow, ciezko wytlumaczyc, ale polecam :)

    > Kup sobie mniejsza karte :-)

    Dobra mysl! Najlepiej taka, zeby ze 30-pare weszlo, a do tego
    uszkodzona: bez mozliwosci usuwania zdjec :)

    T.

  • 23. Data: 2010-05-05 09:08:21
    Od: Jester <j...@t...net.pl>

    On 5/4/10 4:56 PM, J.F. wrote:

    > Kupuje sie aparat HP, drukarke HP, i wystarczy polaczyc kabelkiem :-P

    Moja mama ciągle robi zdjęcia na kliszy. Na wakacjach. I wszystkie
    odbija na papierze.
    Chcesz wiedzieć, jakie jest jej zdanie na temat kombinacji "aparat HP,
    drukarka HP, i wystarczy polaczyc kabelkiem"? :)
    (kluczowe jest chyba słowo "wystarczy"...)

    > To sie skonczy wkrotce :-)

    Nie bądź taki tajemniczy - zdradź czemu niby ma się skończyć, skoro
    ciągle można na tym zarabiać ;)
    Te cholerne analogi umierają już z 10 lat i ciągle żyją. Kasety do
    magnetofonów też wczoraj widziałem w sklepie - i to mnie naprawdę
    zaskoczyło...

  • 24. Data: 2010-05-05 16:06:08
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "JD" <j...@g...com> wrote in message
    h.googlegroups.com...

    > Niektórzy nie chcą płacić za coś, czego nie chcą używać.

    Ja nie uzywam poduszek powietrznych w samochodzie ani sufitu w domu. Za
    obydwie rzeczy moglbym w zasadzie nie placic.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 25. Data: 2010-05-05 16:35:51
    Od: Dariusz Zygmunt <i...@a...net>

    W dniu 5/5/2010 6:06 PM, kamil pisze:

    > Ja nie uzywam poduszek powietrznych w samochodzie ani sufitu w domu. Za
    > obydwie rzeczy moglbym w zasadzie nie placic.

    Uwierz mądrzejszym od siebie - te dwie rzeczy naprawdę są przydatne ;-)

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

  • 26. Data: 2010-05-05 17:02:46
    Od: JD <j...@g...com>

    On 5 Maj, 18:06, "kamil" <k...@s...com> wrote:
    > "JD" <j...@g...com> wrote in message

    h.googlegroups.com...

    > Ja nie używam poduszek powietrznych w samochodzie

    Sprzedaj, na wolnym rynku całkiem fajnie kosztują,
    kupisz lepsze lustro :)

    > ani sufitu w domu. Za
    > obydwie rzeczy moglbym w zasadzie nie płacić.

    Jeśli go masz i nie używasz, to przepłaciłeś za metr kwadratowy
    mieszkania,
    pewnie na Leicę S2 by starczyło.

    > Pozdrawiam
    > Kamil

    JD

  • 27. Data: 2010-05-05 17:15:28
    Od: JD <j...@g...com>

    On 4 Maj, 14:57, Dariusz Zygmunt <i...@a...net> wrote:

> [...]
    > Dla mnie bezdyskusyjną zaletą jest możliwość zrobienia zdjęcia bez
    > jakiegokolwiek opóźnienia, żadnej zwłoki na mierzenie światła czy

    Jaki to sprzęt, że nie masz opóźnienia przez konieczność transportu
    filmu?
    Wte i wefte ;)

    JD

  • 28. Data: 2010-05-05 19:22:59
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net>

    W środa, 5 maja 2010 19:15, JD wyraził następujacą opinię:

    > Jaki to sprzęt, że nie masz opóźnienia przez konieczność transportu
    > filmu?
    > Wte i wefte ;)

    Akurat te opóźnienia mogę zaakceptować bo są _po_ zrobieniu ujęcia a w
    cyfrze "łapanie chwili" kończy się często, dosłownie, po chwili ;-)

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

    --
    53°20'41,8"N 15°02'19,9"E

  • 29. Data: 2010-05-05 20:18:06
    Od: JD <j...@g...com>

    On 5 Maj, 21:22, Dariusz Zygmunt
    <d...@c...homelinux.net> wrote:
    > W środa, 5 maja 2010 19:15, JD wyraził następujacą opinię:

    > Akurat te opóźnienia mogę zaakceptować bo są _po_ zrobieniu ujęcia a w
    > cyfrze "łapanie chwili" kończy się często, dosłownie, po chwili  ;-)

    Fajnie, ale wcześniej powiedziałeś, że ich nie ma (opoznien),
    a dla niektórych gatunków reporterki _one_ są nieakceptowalne.

    Właśnie listonosz przyniósł nowy/stary analog,
    którym nigdy nie zrobię zdjęć, choć sprawny :)

    JD

  • 30. Data: 2010-05-05 20:26:42
    Od: "Piotr Sz." <a...@a...pl>

    > Fajnie, ale wcześniej powiedziałeś, że ich nie ma (opoznien),
    > a dla niektórych gatunków reporterki _one_ są nieakceptowalne.

    Dlatego wczesniej praktycznie nie bylo prawdziwej reportrerki.
    Wogole bez syfry nie bylo nic.

    :-)

    Piotr Sz.
    piotr(@)szkut.com