  • 1. Data: 2010-12-15 12:40:02
    Temat: Przepraszać Skode :)))))
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    http://kontakt24.tvn.pl/temat,tir-przygniotl-osobowk
    e-quot-jedynka-quot-zablokowana,52431.html?grupa=naj
    nowsze
    ;)
    pzdr
    GL

  • 2. Data: 2010-12-15 12:46:07
    Temat: Re: Przepraszać Skode :)))))
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 15 Dec 2010 12:40:02 +0100, glang napisał(a):

    > http://kontakt24.tvn.pl/temat,tir-przygniotl-osobowk
    e-quot-jedynka-quot-zablokowana,52431.html?grupa=naj
    nowsze
    > ;)

    To nie Skoda, to dzięki temu, że bazuje na Polo, a Polo jak wiadomo jest
    małe, ale twarde:
    http://www.youtube.com/watch?v=gqhfZKDFPMg

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 3. Data: 2010-12-15 13:29:32
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "glang" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    > http://kontakt24.tvn.pl/temat,tir-przygniotl-osobowk
    e-quot-jedynka-quot-zablokowana,52431.html?grupa=naj
    nowsze
    > ;)
    Myślę, że i Trabant w tym układzie dałyby sobie radę
    Rozkład sił (ciągnik odciąża koniec przyczepy) jest korzystny
    dla pokrzywdzonego. W innym mniej korzystnym przypadku ]
    potrzebny byłby Hammer

    Artur(m)

  • 4. Data: 2010-12-15 14:01:49
    Od: Rafał Grzelak <s...@d...com>

    On Wed, 15 Dec 2010 12:40:02 +0100, glang wrote:

    > http://kontakt24.tvn.pl/temat,tir-przygniotl-osobowk
    e-quot-jedynka-quot-zablokowana,52431.html?grupa=naj
    nowsze
    > ;)

    "błoto poślizgowe"

    eh ;]

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 5. Data: 2010-12-15 17:17:42
    Od: "kurdybanek" <k...@n...plt>

> [...]
    nowsze

    > To nie Skoda, to dzięki temu, że bazuje na Polo, a Polo jak wiadomo jest

    Octavia też bazuje na płycie podłogowej Golfa, a jednak nie jest tak twarda.
    Nadwozia Skód są robione ze stali o niższej wytrzymałości niż w przypadku
    VW.

  • 6. Data: 2010-12-15 17:46:37
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 15 Dec 2010 17:17:42 +0100, kurdybanek napisał(a):

    > Octavia też bazuje na płycie podłogowej Golfa, a jednak nie jest tak twarda.
    > Nadwozia Skód są robione ze stali o niższej wytrzymałości niż w przypadku
    > VW.

    nie dostrzegasz czegoś różowego kątem oka?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel