  • 1. Data: 2010-12-15 11:14:40
    Temat: [YT] Drifcik:)
    Od: Shadowchaser <s...@o...pl>

    Jakby jeszcze ktos nie widzial:)
    http://www.youtube.com/watch?v=wzTZKKrI1kQ&feature=p
    layer_embedded

  • 2. Data: 2010-12-15 11:47:00
    Temat: Re: [YT] Drifcik:)
    Od: "Michal Gut" <m...@w...pl>

    jaki wypas! ja tez taki kce! :D i taki tor!!!:)

    te modele sa tak zajebiscie zrobione jak i film ze na poczatku myslalem ze
    to prawdziwe fury lataja:)))))

  • 3. Data: 2010-12-15 12:07:06
    Od: Marrcino <n...@n...pl>

    W dniu 2010-12-15 11:14, Shadowchaser pisze:
    > Jakby jeszcze ktos nie widzial:)
    > http://www.youtube.com/watch?v=wzTZKKrI1kQ&feature=p
    layer_embedded

    Ciekawe jak wygląda drifcik u północnych sąsiadów.

  • 4. Data: 2010-12-15 15:57:32
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-12-15 11:47, Michal Gut pisze:
    > jaki wypas! ja tez taki kce! :D i taki tor!!!:)
    >
    > te modele sa tak zajebiscie zrobione jak i film ze na poczatku myslalem
    > ze to prawdziwe fury lataja:)))))

    Podwozie Tamiya TL-01 przy odpowiednim setupie, driftuje niemal samo. :)
    A z zewnątrz autko może przypominać cokolwiek - to tylko plastikowa
    wydmuszka.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 5. Data: 2010-12-15 16:21:46
    Od: "Piotrek_P" <p...@o...pl>

    Hmm... Czołgiem? ;-)

    Piotrek

  • 6. Data: 2010-12-15 21:33:48
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Michal Gut

    > te modele sa tak zajebiscie zrobione jak i film ze na poczatku myslalem
    > ze to prawdziwe fury lataja:)))))

    I że wokół toru stoją olbrzymy?

    --
    ignorance is bliss

  • 7. Data: 2010-12-15 21:47:42
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Podwozie Tamiya TL-01 przy odpowiednim setupie, driftuje niemal samo. :)
    > A z zewnątrz autko może przypominać cokolwiek - to tylko plastikowa
    > wydmuszka.

    wlasnie sobie polatalem po stronkach
    ale zabawki:))) ja chromole:) dla duzych dzieci:) czyli nas:)

  • 8. Data: 2010-12-15 22:59:51
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > I że wokół toru stoją olbrzymy?
    rzuty kamery byly na figurki udajace publike:D

  • 9. Data: 2010-12-16 07:40:59
    Od: Marrcino <n...@n...pl>

    W dniu 2010-12-15 16:21, Piotrek_P pisze:
    > Hmm... Czołgiem? ;-)

    No! I oni mają przynajmniej odpowiednią skalę. Z przytupem!

  • 10. Data: 2010-12-16 11:18:13
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Piotrek_P" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Hmm... Czołgiem? ;-)