  • 1. Data: 2010-12-15 09:30:16
    Temat: Jakie tanie 'rezerwowe' lancuchy na 195/65R15 alu ?
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Będę chciał wyskoczyć ze dwa-trzy dni z Polski do Czech 60-90 km przez granicę na
    narty.
    Tylny napęd, ciężkie kombi, zimówki kilkuletnie.
    Normalnie (miasto/droga) jest OK, ale pod jakimś stromszym górskim podjazdem lub na
    parkingu przy wyciągu nie chciałbym stanąć na
    amen.
    Co najtańszego mogę kupić jako łańcuchy?
    Felgi mam alu.
    Coś z "plastiku"?

  • 2. Data: 2010-12-15 10:06:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" <a...@i...pl> napisał w
> [...]
    > stanąć na
    > amen.
    > Co najtańszego mogę kupić jako łańcuchy?

    Te paski Put&Go ?

    Saperka, szufla do sniegu i worek piasku do bagaznika.
    No i nie planowac drogi przez Okraj :-)

    J.

  • 3. Data: 2010-12-15 10:07:08
    Od: PJ <p...@g...com>