eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPrzenoszenie numeru z Tak Tak Fon.Re: Przenoszenie numeru z Tak Tak Fon.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!usenet.blueworldhosting.com!feeder01.bluewo
    rldhosting.com!peer01.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.
    highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostra
    da.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrad
    a.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    References: <l7mgkn$a5$1@news.dialog.net.pl> <l7mn3k$vaf$1@node1.news.atman.pl>
    <529f02ab$0$2378$65785112@news.neostrada.pl>
    <l7n4cl$eid$1@node1.news.atman.pl>
    In-Reply-To: <l7n4cl$eid$1@node1.news.atman.pl>
    Subject: Re: Przenoszenie numeru z Tak Tak Fon.
    Date: Wed, 4 Dec 2013 15:42:00 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3555.308
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V15.4.3555.308
    Lines: 39
    Message-ID: <529f3f39$0$2149$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.4.208.76
    X-Trace: 1386168121 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2149 83.4.208.76:52087
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2582
    X-Received-Body-CRC: 2289777571
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1051510
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości
    W dniu 2013-12-04 11:23, J.F pisze:
    >>>> Ja jeden numer przeniosłem z dnia na dzień
    >>>> bo kazałem dać na dzień następny.
    >>> Tak to mi się jeszcze nie udało i pewnie się nie uda, ponieważ
    >>> już nie mam(y) niczego w taryfie z tematu :)
    >
    >> Aha, czyli jak pisalem ze sie Nju opierdala i przenosi powoli, to
    >> sie
    >> klociles dla samego klocenia.

    >LOL - po pierwsze się nie kłóciłem, tylko starałem się dociec co
    >nakombinowałeś, że tak ci świetnie wyszło. No i wyszło szydło z wora.
    >A numer dalej nie przeniesiony :P
    >No chyba, że już Ci się udało :>

    Dalej. Powstrzymalem sie od zdecydowanych dzialan, bo mowiliscie ze te
    Vikingi zaskocza oferta.
    A oni tez - start 4 grudnia, a dzis o 0:01 strona ciagle "czekaj".
    Dzis rano tez.
    Ale mam wielka ochote pokazac Orange ze tak to sie klienta nie
    obsluguje :-)

    >> (T-mobile nie winie, oddali by numer chyba szybko, moze nie w jeden
    >> dzien, ale w 2-3 raczej tak).
    >T-mobile zdezaktywowało kartę zgodnie z Twoją dyspozycją, a problemy
    >z przeniesieniem to Twoja wina, a nie operatora, który zgodnie
    >z regulaminem/umową zrobił co miał zrobić.

    Przeciez nie narzekam na T-mobile, tylko na Nju.
    Operator moze robil zgodnie z regulaminem, ale powinien byl to zrobic
    szybko, a nie rozwlec na dwa tygodnie.

    >Na drugi raz tak nie kombinuj :P

    Kurde, wszystko zgodnie z regulami sztuki, tylko troche za pozno :-P

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: