eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPrzenoszenie numeru z Tak Tak Fon. › Re: Przenoszenie numeru z Tak Tak Fon.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!feed.new
    s.qwest.net!mpls-nntp-03.inet.qwest.net!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.
    com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostr
    ada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Wed, 04 Dec 2013 16:58:52 +0100
    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/24.1.1
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Przenoszenie numeru z Tak Tak Fon.
    References: <l7mgkn$a5$1@news.dialog.net.pl> <l7mn3k$vaf$1@node1.news.atman.pl>
    <529f02ab$0$2378$65785112@news.neostrada.pl>
    <l7n4cl$eid$1@node1.news.atman.pl>
    <529f3f39$0$2149$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <529f3f39$0$2149$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 47
    Message-ID: <529f5140$0$2183$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 031011235052.warszawa.vectranet.pl
    X-Trace: 1386172736 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2183 31.11.235.52:49715
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1051513
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-12-04 15:42, J.F pisze:
    > Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości
    > W dniu 2013-12-04 11:23, J.F pisze:
    >>>>> Ja jeden numer przeniosłem z dnia na dzień
    >>>>> bo kazałem dać na dzień następny.
    >>>> Tak to mi się jeszcze nie udało i pewnie się nie uda, ponieważ
    >>>> już nie mam(y) niczego w taryfie z tematu :)
    >>
    >>> Aha, czyli jak pisalem ze sie Nju opierdala i przenosi powoli, to sie
    >>> klociles dla samego klocenia.
    >
    >> LOL - po pierwsze się nie kłóciłem, tylko starałem się dociec co
    >> nakombinowałeś, że tak ci świetnie wyszło. No i wyszło szydło z wora.
    >> A numer dalej nie przeniesiony :P
    >> No chyba, że już Ci się udało :>
    >
    > Dalej. Powstrzymalem sie od zdecydowanych dzialan, bo mowiliscie ze te
    > Vikingi zaskocza oferta.

    Ja nic nie "mówiliście".

    > A oni tez - start 4 grudnia, a dzis o 0:01 strona ciagle "czekaj".
    > Dzis rano tez.
    > Ale mam wielka ochote pokazac Orange ze tak to sie klienta nie obsluguje
    > :-)

    Znaczy będzie ciąg dalszy o zdecydowanym przenoszeniu numeru w pięciu
    odsłonach i niewinnych, którzy w czasie działań ucierpieli.

    >> T-mobile zdezaktywowało kartę zgodnie z Twoją dyspozycją, a problemy
    >> z przeniesieniem to Twoja wina, a nie operatora, który zgodnie
    >> z regulaminem/umową zrobił co miał zrobić.
    >
    > Przeciez nie narzekam na T-mobile, tylko na Nju.
    > Operator moze robil zgodnie z regulaminem, ale powinien byl to zrobic
    > szybko, a nie rozwlec na dwa tygodnie.

    Operator zrobił zgodnie z regulaminem, a nie jak Tobie by się chciało.
    Trzeba było z oferty nie korzystać.

    >> Na drugi raz tak nie kombinuj :P
    >
    > Kurde, wszystko zgodnie z regulami sztuki, tylko troche za pozno :-P

    Z Twojej strony z całą pewnością. Ewentualnie też w pewnej części za
    wcześnie i bezsensownie, ale to już Twój wybór.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 04.12.13 18:11 ZS

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: