eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPrzenoszenie numeru. › Re: Przenoszenie numeru.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!feed.news.qwest.net!mpls-nntp-02.inet.qwest
    .net!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-0
    2.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not
    -for-mail
    Date: Sat, 24 May 2014 12:25:37 +0200
    From: Trybun <I...@j...com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:24.0) Gecko/20100101 Thunderbird/24.5.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Przenoszenie numeru.
    References: <5362223d$0$2230$65785112@news.neostrada.pl>
    <5362bcfc$0$2378$65785112@news.neostrada.pl>
    <1htf5498r80o8$.dlg@lepper.institute.com>
    <5362c6e3$0$2160$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@l...institute.com>
    <536361dd$0$2244$65785112@news.neostrada.pl>
    <z...@l...institute.com>
    <536382e8$0$2357$65785112@news.neostrada.pl>
    <1gkuwmwjsu3ox$.dlg@lepper.institute.com>
    <5363d877$0$2233$65785112@news.neostrada.pl>
    <4...@l...institute.com>
    <5366204e$0$2149$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@l...institute.com>
    <53662cfb$0$2243$65785112@news.neostrada.pl>
    <lkaidb$adv$1@node1.news.atman.pl>
    <5369d5ca$0$2243$65785112@news.neostrada.pl>
    <lkffh9$df4$1@node1.news.atman.pl>
    <5379e2e0$0$2237$65785112@news.neostrada.pl>
    <5379e4ba$0$2370$65785112@news.neostrada.pl>
    <537a3256$0$2226$65785112@news.neostrada.pl>
    <lldv23$hls$1@usenet.news.interia.pl>
    <537b0424$0$2165$65785112@news.neostrada.pl>
    <llgog3$lja$1@usenet.news.interia.pl>
    In-Reply-To: <llgog3$lja$1@usenet.news.interia.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 43
    Message-ID: <5380738e$0$2245$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: user-109-243-18-120.play-internet.pl
    X-Trace: 1400927118 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2245 109.243.18.120:1228
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1057793
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2014-05-21 01:28, MichaelData(R) pisze:
    > "Trybun" wydumał(a) w wiadomości ID
    > news:537b0424$0$2165$65785112@news.neostrada.pl
    > [...]
    >>> Nie mam pojęcia co powstrzymuje Cię od realizacji bo na pewno nie
    >>> jest to CZAS :]
    >
    >> Co powstrzymuje - chroniczna wręcz niechęć do podporządkowywania się
    >> całemu temu nikomu do niczego niepotrzebnemu q*estwu. Które ma na
    >> celu nas Polaków tylko i wyłącznie sprowadzać do roli posłusznego bydła.
    >
    > Może spójrz na to inaczej? Bydło może Ciebie wykorzystać, więc należy
    > się bronić przed bydłem? Masz takie narzędzie i możesz (nikt Cie nie
    > zmusza) do skorzystania. Jakie? Ochrona numeru, który nareszcie będzie
    > TYLKO TWÓJ a nie tego co Ci ukradnie...czy hasła, pin, puk.

    Zawiłość procedury przenoszenia numeru może służyć tylko jednemu -
    sprowadzeniu społeczeństwa do roli posłusznego bydła. Ten kraj po 89
    roku nie jest zorientowany aby ludności to mieszkającej żyło się lekko
    łatwo i przyjemnie.

    >
    >> P.S. Twoje wycieczki personalne w dyskusjach sprawiają że można
    >> odnieść wrażenie że p. Godel i Ty to jedna i ta sama osoba.
    >
    > Sorry jeśli uraziłem. Możliwe że mam inny punkt patrzenia bo od nastu
    > lat mam abonament jako podstawę a prepaidy kupuję okazjonalnie,
    > głównie dla sprzętu, który wymaga działania "technicznie" i nie
    > potrzebuję tego przenosić/rejestrować. Ponieważ wiążę się na jakiś
    > czas z danym operatorem (abonament) to mam inne spojrzenie na ten
    > temat a mój numer telefonu jest zbyt "ważny" abym go utracił w
    > jakikolwiek sposób.
    >

    Spoko, niczym mnie nie uraziłeś nie uraziłeś. O tym podobieństwie stylu
    do tego prezentowanego do p. Godela to tylko taka uwaga na marginesie.
    No tak, ja natomiast oczekuję przepisów ułatwiających życie klientom
    telefonii komórkowej, w pierwszej kolejności zaniechanie wymagania
    składania wypowiadań przy umowach zawartych na czas określony (ew.
    likwidacji całego tego pokrętnego matactwa, które jest związane z tymi
    umowami) Punkt nr 2 to uproszczenie procedury przy przenoszeniu numeru
    do innej sieci itditp. spraw w których klient jest zmuszony do
    tańcowania w rytm idiotycznej melodyjki granej przez animatorów.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: