  • 281. Data: 2011-03-02 07:55:02
    Temat: Re: Przeno?ny, osobisty WiFi hotspot?
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>

    > A Ty kto jesteś, Misiu że do mnie tu zagajasz?

    Myślisz, że ludzie naprawdę dyskutują z takim kaziem jak Ty ?

  • 282. Data: 2011-03-02 09:07:21
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 1 Mar 2011 16:37:14 -0600, Pszemol napisał(a):

    > Natomiast kłamiesz na temat Apple.

    zieeeeew.... dlaczego dokładnie takiej odpowiedzi się spodziewałem? No tak,
    trolle są przewidywalne.
    http://www.popularmechanics.com/technology/gadgets/n
    ews/confessions-of-an-apple-store-employee
    Przetłumaczyć z obcego języka?
    Tak, w tym tekście akurat o przegrywaniu kontaktów nic nie ma, ale każda
    osoba która kupowała telefon w Apple store to potwierdzi.
    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Sama nazwa poweruser mowi ze sa wypaczeni :)"- Paweł "robbo" Kamiński aka

  • 283. Data: 2011-03-02 09:11:14
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 1 Mar 2011 17:24:01 -0600, Pszemol napisał(a):

    > Skoro zadajesz takie pytania to raczej Cię nie stać.
    > Pisałem niżej do czego ja używam iPhone.

    przecież wszyscy widzą do czego: do trollowania w usenecie.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Mnie wisi jako akcjonariusza gdzie apple zarabia. Wazne zeby byla

  • 284. Data: 2011-03-02 09:13:26
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 1 Mar 2011 17:43:26 -0600, Pszemol napisał(a):

    > Znam się na elektronice i powiem ci, że to co tam napisano, że telefon
    > eksplodował w zimnej temperaturze to jest jakiś bełkot...

    zieeeew... pęknięcie szkła hartowanego jest podobne do eksplozji.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Thalia bije na glowe Yarisa wygodą" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 285. Data: 2011-03-02 09:47:27
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał :

    > No właśnie o to pytałem czy masz na tej karcie pamięci również
    > książkę adresową czy tylko "media files", czyli muzykę i obrazki.

    Zanim znów się ośmieszysz i pokażesz wszystkim, że jednak jesteś tępy, doczytaj
    o kopiach bezpieczeństwa zawartości telefonu. To tak samo działa jak w Twoim
    iPhonie i iTunes, z tą małą różnicą, że ja nie potrzebuję dodatkowego
    programu-kombajnu, żeby taką operację zrobić i zrzucić dane na dysk. A na karcie
    mogę mieć całą zawartość telefonu, włącznie z notatkami, mailami, kalendarzem,
    smsy, mmsy i oczywiście kontakty. Tego w HAMERYCE nie wiedzą?

  • 286. Data: 2011-03-02 10:22:26
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Tue, 1 Mar 2011 16:28:31 -0600, Pszemol napisał(a):

    > "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> wrote in message

    > Mówiliśmy o alternatywach do (podobno nielubianej) AT&T.
    > I właśnie Verizon jest tą alternatywą o większym zasięgu.

    Kiepską alternatywą, jeśli poszukujesz sieci pracującej w standardzie GSM.

    > Jaki ma więc sens Twoje pytanie o alternatywę inną niż Verizon?

    Jak wyżej. CDMA nie jest popularny poza Ameryką a podejrzewam że jednak
    pewna grupa klientów podróżujących woli mieć choćby i roaming (jeśli nie
    możliwość zmiany SIMa).

    > Generalnie rzecz biorąc wszystkie sieci pracujące w technologii
    > CDMA powinny mieć lepszy zasięg wokół anteny - o ile dobrze
    > pamiętam, a nie chce mi się sprawdzać, komórka CDMA ma
    > średnicę 8 mil a komórka GSM tylko 5 mil.

    A jaki będą miały zasięg choćby roamingu?

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118

  • 287. Data: 2011-03-02 10:28:12
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Tue, 1 Mar 2011 16:33:55 -0600, Pszemol napisał(a):

    > "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> wrote in message

    > Właśnie o tym mówię.

    Jakoś cały czas ci nawraca na pieniądze i "duszeniegrosza".

    > Ty się pogubiłeś w którym podwątku piszesz.

    Nie wydaje mi się, ale napieraj.

    > Obawiaj się... To oczywiste (dla mnie) że pytanie o różnice w telefonach
    > miało w domyśle POMINĄĆ OCZYWISTE RÓŻNICE wynikające z pracy
    > w różnych systemach i skupienie się na rzeczach niezwiązanych z tym
    > w jakiej technologii pracuje telefon. Np. różnicach takich jak właśnie brak
    > lub posiadanie tunera FM, czy inny podświetlacz LCD czy też lepsza
    > bateria lub inna gdzieś wtyczka. No ale Ty wolisz koncentrować się na
    > rzeczach które dla inteligentnych ludzi są oczywiste i bezdyskusyjne...

    Niestety, spieszę cię powiadomić, że nie jest to oczywiste, skoro to
    różnice technologiczne są kluczowe. Nie widzę też dlaczego miałoby być
    bezdyskusyjne.

    > Po prostu znajdujesz upust dla swoich kompleksów i nie chcesz
    > sobie tego kurka zakręcić dobrowolnie... :-)

    Ależ oczywiście. Zawsze marzyłem by skopać publicznie idiotę, czyż nie?

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "It is not always the majestic concerns of Imperial ministers which

  • 288. Data: 2011-03-02 10:31:03
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Tue, 1 Mar 2011 16:35:39 -0600, Pszemol napisał(a):

    > No właśnie o to pytałem czy masz na tej karcie pamięci również
    > książkę adresową czy tylko "media files", czyli muzykę i obrazki.

    Nie, dzidziuś, nie mam. Mam automatyczie synchronizującą się książkę
    adresową w internecie. Backup na kartę jest zbędny, choć możliwy.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "Nie jesteś Supermanem; Marines i piloci myśliwscy: wy TAKŻE nie."

  • 289. Data: 2011-03-02 10:44:18
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Tue, 1 Mar 2011 16:40:28 -0600, Pszemol napisał(a):

    > A karty SD mają wciąż transfer rzędu 6 mega na sekundę.

    Może się zdziwisz, ale są *MicroSD* które mają zapis/odczyt gwarantowany
    10/20 MB/s, a *SD* 35/60 MB/s - przy czym w praktyce bywają szybsze.

    /.../

    > I jak robisz backup? Bo ja używając iTunes nie muszę codziennie
    > kopiować wszystkiego. Synchronizacja przesyła tylko to co się zmieniło.

    Ale wiesz, że backup przyrostowy to nie jest wynalazek Apple?

  • 290. Data: 2011-03-02 10:49:42
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Tue, 1 Mar 2011 17:44:40 -0600, Pszemol napisał(a):

    > "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> wrote in message

    > No właśnie żaden... ale podobno iPhone jest kijowy bo wymaga iTunes :-)

    A mi zarzucałeś, że tnę niewłaściwie cytaty, hehe :D

    Napiszę tobie (choć wątpię czy zrozumiesz) i innym, że oprogramowanie o
    którym tu mowa zabiera się *wyłącznie* ze swoim telefonem, a nie instaluje
    przymusowo na każdym komputerze z którego chcesz przypadkiem coś skopiować.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118