  • 171. Data: 2011-02-28 22:19:51
    Temat: Re: Przeno?ny, osobisty WiFi hotspot?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Waldek Godel" <n...@o...info> wrote in message
    news:ill6c45pwlst$.dlg@lepper.institute.com...

    > Po to, żeby nie mieć smyczy i wolny wybór operatora.
    > Po to, żeby nie mieć niezdejmowalnego simlocka i nie musieć szukać
    > zastepczego telefonu na podróż po Europie

    No ale to dużo drożej wtedy kosztuje. Nic nie oszczędzasz.

    > Za 1/4 ceny którą płacisz, jeszcze ciesząc się głupio z tego.

    ???

    > Ktoś ci robił pranie mózgu, czy jesteś takim neofitą, że powtarzasz ten
    > marketingowy bełkot sam z siebie?
    > Był dostępny na wyłączność AT&T bo były takie tabuny frajerów jak ty,
    > gotowe zapłacić każdą bezsensowną cenę za wymarzony telefon do którego
    > miłość wpoiły im środki masowego rażenia, napędzane przez kasę z budżetu
    > marketingowego.

    Tak, jesteśmy frajerzy bo kupiliśmy szajs, do którego muzykę mogę
    załadować tylko przez iTunes... Rzeczywiście idiotą byłbym gdybym
    tylko dlatego wybrał telefon Androidem i przy tym chu**wym LCD,
    touchscreenem i nielogicznym bałaganem na ekranie.

    > Kasę zresztą którą sami ci frajerzy zapłacili, bo Apple od abonamentów
    > płaconych przez użytkowników pierwszego iPhone i iPhone 3G dostawało
    > sowitą działkę, co miesiąc. Taki był deal, jak z handlarzem narkotyków -
    > dostajesz towar na wyłączność, ale płacisz nie tylko kasę za towar, ale
    > jeszcze
    > dzielisz się kasą za usługi. I tak ci się opłaci, bo za wszystko zapłacą
    > frajerzy mający mokro w majtkach na samą myśl o nazwie Apple.

    Strasznie dużo emocji jest w Twoich wypowiedziach...
    Takie emocje rodzą się u ludzi zwykle z zazdrości.

    > Bo jest droższy. LEPSZE telefony z androidem kosztują z takim samym
    > abonamentem $99. Albo i są za darmo.

    Jeśli są lepsze to nie mogą być z androidem :P

  • 172. Data: 2011-02-28 22:20:32
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Szympans w Zoo jak dostanie błyszczący kawałek plastiku
    > też się będzie bawił nim długo i będzie bardzo zadowolony.

    Cała w tym zabawa, że w iPhone 4 nie ma żadnego plastiku...
    Mylisz sobie iPhone z Nokią :-)

  • 173. Data: 2011-02-28 22:21:56
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "TGor" <t...@o...pyl> wrote in message news:ikgvc7$mq8$1@news.onet.pl...

    > Lubisz się trącac penisami z innymi facetami?

    Bue.... obrzydliwe porównania.

    > Po co ta spinka?
    > Wracaj na amerykańskie grupy.
    > Chyba, że nie rozumieją _twojego_ angielskiego...

    Gdybyś śledził wątek uważnie to zauważyłbyś, że tą spinkę wywołał
    Waldek atakując mnie nazywając moje miejsce zamieszkania
    "hameryką" czy "wsią". Czytałeś jego pełne emocji wypowiedzi?
    Nie wiem skąd u niego te emocje. Skąd ta zawiść i zazdrość?

  • 174. Data: 2011-02-28 22:27:34
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Mon, 28 Feb 2011 15:56:43 -0600, Pszemol napisał(a):

    > "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> wrote in message

    > Nic nie zapomniałem wstawić. Nie mam obowiązku
    > dawać wstawek "REKLAMA" przed prezentowaniem
    > publicznie swoich własnych opinii.

    Kiedy właśnie prezentujesz język reklamy. Chciaż może ci tak wyprali mózg,
    że twoja opinia i reklama się niczym nie różnią.

    > Jaka reklama? Ja używam na codzień ten produkt od wielu
    > miesięcy i jestem po prostu z niego bardzo zadowolony!

    Którą wziąłem w tagi, żeby się nikt nie pomylił.

    > To nie jest pierwszy telefon komórkowy jaki używałem w życiu
    > i wiem co mi się w nim podoba i czym się różni od innego szajsu
    > dostępnego na rynku. Wiem jaką trwałość mają telefony plastikowe,
    > wiem jak wyglądają nawet takie z anodowo oksydowanego aluminium
    > i po prostu iPhone 4 ze szkła i stali nierdzewnej jest po prostu lepszy.

    Dopóki nie łupnie o podłogę i twoje piękne szkło nie zacznie wyglądać tak:
    http://carltonzone.com/blog/uploaded/images/iphone-4
    -cracked.JPG

    > Co do user interface nie ma sobie równych - prostota, intuicyjność,
    > funkcjonalność i logika umieszczenia komponentów. Android próbuje
    > konkurować z iPhone ale jest to dla mnie trochę żałosne i trochę
    > przypomina Linuxa dla biedaków konkurującego z MS Windows.

    Znaczy niewiele widziałeś z Androida.

    > Widać po prostu różnicę gdy produkt jest dobrze przemyślany
    > i koordynowany przez mały zespół ściśle współpracujących ze sobą
    > projektantów z wizją a alternatywą polegającą na mieszaninie
    > różnie do siebie pasujących pomysłów, wrzuconych do jednego
    > wora na zasadzie przypadków nad którą nikt już od dawna nie
    > panuje i rozwija się ona w samopas, chaotycznie...

    Znowu serwujesz reklamowy bełkot.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "Krocz naprzód, mężny światłości synu

  • 175. Data: 2011-02-28 22:33:03
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 28 Feb 2011 22:07:26 +0000, Waldek Godel wrote:

    >Oraz abonamenty sim-only za 1/3 ceny miesięcznie taką samą ilość minut i
    >brak dwuletniego cyrografu, tylko miesięczny albo trzymiesięczny okres
    >wypowiedzenia.

    A to gdzie - gdzies w Polsce moze ?

    J.

  • 176. Data: 2011-02-28 22:53:47
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Mon, 28 Feb 2011 16:07:38 -0600, Pszemol napisał(a):

    > W USA też jest... Ale używa tego margines społeczny który
    > nie ma zaufania bo nie oddaje pożyczonych pieniędzy lub
    > biedota nie mająca dochodów.

    No patrz. A w Europie używają również inteligentni ludzie, którzy z różnych
    powodów wolą zapłacić więcej za sprzęt, a nie lubią być przywiązani do
    operatora.

    > Prepaid czy abonament - płacisz tak czy inaczej operatorowi.

    Ale niekoniecznie temu samemu przez dwa lata.

    > Ja to słyszałem już bardzo dawno.

    A ja słyszałem, że Elvis żyje.

    > A wiesz czym się różnią poza modemem komórkowym?

    Podpowiem ci, że CDMA Verizonu to nie jest taka sama sieć jak GSM/WCDMA
    AT&T.

    > Bez internetu. Napisałem wyraźnie i Ty dobrze o tym wiesz.
    > Wycinasz tendencyjnie.

    Nic nie wyciąłem, jak zresztą widać powyżej :P

  • 177. Data: 2011-02-28 22:58:10
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Mon, 28 Feb 2011 16:19:51 -0600, Pszemol napisał(a):

> [...]
    > tylko dlatego wybrał telefon Androidem i przy tym chu**wym LCD,
    > touchscreenem i nielogicznym bałaganem na ekranie.

    Ciekawe, bo nie dość, że mam w telefonie wyświetlacz AMOLED, to jeszcze na
    iphonach po jailbreaku sporo nakładek dziwnie przypomiba Sense UI z HTC.
    Pewnie przez przypadek albo wraży spisek?

    /.../

    > Jeśli są lepsze to nie mogą być z androidem :P

    Śmiało, rozwiń się jeszcze, może wzbudzisz podziw.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118

  • 178. Data: 2011-02-28 22:59:11
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Mon, 28 Feb 2011 16:20:32 -0600, Pszemol napisał(a):

    > Cała w tym zabawa, że w iPhone 4 nie ma żadnego plastiku...

    Ale się błyszczy. Przynajmniej dopóki nie zaliczy gleby.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    God created Arrakis to train the faithful.

  • 179. Data: 2011-02-28 23:18:34
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 28 Feb 2011 15:46:01 -0600, Pszemol wrote:

    >Ale po co tak liczyć? Po co kupować bez zobowiązań?
    >Jaki sens ma telefon bez planu/kontraktu z operatorem?

    No ale z umowa to jak odroznic ile kosztuje umowa a ile telefon ?
    I jak dyskutowac o cenach ? :-)

    No ale dobrze, nie jestem gadatliwy, nie przegaduje 100 minut,
    to mam w Erze do wyboru:
    -abonament za 15 zl bez telefonu .. a telefon sobie kupie jaki chce
    -30zl*24 + 2100 za iphona 4 16G
    -i sporo innych opcji, moge zaplacic za telefon 600zl, ale potem co
    miesiac 140.

    Z internetem to jeszcze inaczej wychodzi, tylko ze jest mi potrzebny w
    telefonie raz na kwartal.

    >A skoro i tak będziesz płacił operatorowi co miesiąc za rozmowy
    >czy przesyłanie danych, to czemu nie wziąć przy tym iPhone?

    Bo to zly telefon jest i nie warto przeplacac :-P

    No dobra, sa i takie pozycje w cenniku, ze faktycznie - wysoki
    abonament i wszyskie telefony po zlotowce. To sie wrecz nie oplaca
    brac czegos "gorszego".

    >Jak to nie ma? Płacisz za usługę - chciałbyś gadać za darmo?
    >To chyba w jakimś Dreamlandzie.

    Patrz wyzej - polski rynek juz mnie przyzwyczail ze jak sie ma duzy
    abonament, to sie naleza dodatkowe bonusy. Np ajfon za zlotowke.
    A w tej ameryce to widac jakos dziwnie - placi czlowiek co miesiac
    powiedzmy 200$ a oni mu nawet glupiego telefonu z pocalowaniem w reke
    nie dadza :-P

    >No więc argument który tu ktoś poruszył że iPhone jest droższy
    >od innych telefonów nie ma podstaw Twoim zdaniem?

    No i znow zalezy w ktora rubryke cennika spogladac.
    Ale powiedzmy HTC HD2 700zl, iphone 1500zl.
    Warto doplacic zeby miec iphona ? I co ja z tego bede mial ?

    >Nie, że nie można, ale to raczej nie ma sensu...

    Moze poprawili, ale dawniej nie mozna bylo. Choc raz iTunes potrzebne
    :-)

    >Po co Ci urządzenie internetowe bez dostępu do internetu?

    Moze jednak mam troche inny poglad na uzywanie smartfona.

    >To tak jakbyś kupował komputer do domu i narzekał że to bez sensu,
    >bo musisz kupić dostęp do internetu... No wielkie mi mecyje.

    A zebys wiedzial ze mnie to wk*. Jeszcze troche i sie nie da windowsa
    zainstalowac bez kabelka. W 99% nie stanowi problemu, ale zostaje ten
    1% - a przeciez nie ma takiej potrzeby, tylko niechlujstwo
    programistow.

    J.

  • 180. Data: 2011-02-28 23:21:16
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 28 Feb 2011 23:33:03 +0100, J.F. napisał(a):

    > A to gdzie - gdzies w Polsce moze ?

    W Polsce również, choć nie aż tak korzystnie. Grzebiąc po cennikach można
    wyknuć zniżki 30-50% abonamentu.
    Niestety, chory rynek powoduje, że tu bardziej opłaca się prepaid.
    W sumie, co za różnica, skoro się dostaje więcej za mniej? Poza trochę
    mniejsza wygodą użycia.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "wszystkie Androidy razem wziete to blad statystyczny"- Paweł "robbo"