  • 1. Data: 2010-10-18 12:44:41
    Temat: Przenośny HDD
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    Powitać, potrzebuję zakupić przenośny HDD 320-500GB. Poprzedni WD 160GB
    z niewiadomych przyczyn wyzionął ducha i potrzebny następca.

    Wymogi:
    1. trwały
    2. USB 2.0
    3. szybki
    4. raczej klasyczny niż SSD

    Pomóżcie dobrzy ludzie:)
    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 2. Data: 2010-10-18 13:22:39
    Temat: Re: Przenośny HDD
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2010-10-18 14:44, Qlfon pisze:
    > Powitać, potrzebuję zakupić przenośny HDD 320-500GB. Poprzedni WD 160GB
    > z niewiadomych przyczyn wyzionął ducha i potrzebny następca.
    >
    > Wymogi:
    > 1. trwały

    większość dysków w firmowych obudowach (czyli np samsug w obudowie samsunga)

    > 2. USB 2.0
    > 3. szybki

    będzie tak szybki jak Twoje usb bo to ono jest wąskim gardłem

    www.aledrogo, wybierz co ci się podoba

  • 3. Data: 2010-10-18 14:39:56
    Temat: [OT] Re: Przenośny HDD
    Od: "W.P." <l...@w...pl>

    Użytkownik Qlfon napisał:
    > Powitać, potrzebuję zakupić przenośny HDD 320-500GB. Poprzedni WD 160GB
    > z niewiadomych przyczyn wyzionął ducha i potrzebny następca.

    Z wiadomych: seria JB i inne (miałem też JB AV) grzała się w/g
    S.M.A.R.T. do 90st C. (płytka "obmacywana" była GORĄCA od strony "nie
    elektroniki"). Wymienili mi 3 takie a w końcu dostałem Seagate (z
    mniejszym cache) i działa bez problemów.

    W.P.

  • 4. Data: 2010-10-18 17:42:59
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "Qlfon" wrote:
    > Pomóżcie dobrzy ludzie:)

    Niedawno kupiłem Samsunga 500GB S2 Portable.
    Dlaczego? Bo mi się podobał z wyglądu.
    Czy jest szybki? Szybszy niż SATA 3,5 w zewnętrznej obudowie Chiefteca.
    Czy jest trwały? Okaże się. :-)

    Wybierz po prostu to, co Ci się podoba, chyba że jakiś konkretny model
    ma zatrzęsienie koszmarnych komentarzy, wtedy coś może być coś
    z nimi nie tak lepiej wybrać coś innego.

    Pozdrawiam
    .Peeter