  • 1. Data: 2010-10-18 16:14:20
    Temat: boot pendrive <=> OBRAZ w pliku ??
    Od: jeo stancey <j...@g...com>

    Jeśli coś nam stworzyło butowalny pendrive, np. "recovery" dla windows
    7, to czy możemy jakoś zgrać OBRAZ tego butowalnego pendrajwa w plik
    (iso, img, itd.) coby przechowywać np. na dysku HD przenośnym USB jak
    jeden z wielu plików?

    W ten sposób mamy wolny pendrive do innych celów ale jakby COŚ (w
    sumie nie częsciej niż raz na rok) to sobie z powrotem przenosimy ten
    obraz na medium właściwe (pendrive) i wykorzystujemy do ratowannia
    windows czy coś?

    Jakiego programu tutaj użyć żeby stworzyć taki "obraz" pendrajwa?

  • 2. Data: 2010-10-18 16:16:10
    Temat: Re: boot pendrive <=> OBRAZ w pliku ??
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "jeo stancey" <j...@g...com> wrote in message
    .googlegroups.com...
> [...]
    > windows czy coś?
    >
    > Jakiego programu tutaj użyć żeby stworzyć taki "obraz" pendrajwa?

    Ghost?

  • 3. Data: 2010-10-18 21:18:49
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-10-18 18:14, jeo stancey pisze:
> [...]
    > windows czy coś?
    >
    > Jakiego programu tutaj użyć żeby stworzyć taki "obraz" pendrajwa?

    Ja sobie utworzyłm obraz sysyemu na karcie pamięci kingston,która siedzi
    sobie w czytniku w komputerze.

    animka

  • 4. Data: 2010-10-19 08:38:23
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> wrote in message

    > Ja sobie utworzyłm obraz sysyemu na karcie pamięci kingston,która siedzi
    > sobie w czytniku w komputerze.

    To swietnie!

    Pozdrwiam
    Kamil

  • 5. Data: 2010-10-19 08:39:58
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    W dniu 18-10-2010 18:14, jeo stancey rzecze:

> [...]
    > 7, to czy możemy jakoś zgrać OBRAZ tego butowalnego pendrajwa w plik
    > (iso, img, itd.) coby przechowywać np. na dysku HD przenośnym USB jak

    Ależ oczywiście, że tak.

    > Jakiego programu tutaj użyć żeby stworzyć taki "obraz" pendrajwa?

    Wystarczy:

    dd if=/dev/sdf of=/home/user/obraz.img

    (zakładając pednrive pod /dev/sdf).

    --