  • Data: 2011-10-07 19:15:18
    Temat: Przeniesienie numeru z abonamentu do pre-paid
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska> szukaj wiadomości tego autora

    Cześć,

    W której sieci (oprócz Play) możliwe jest przeniesienie numeru
    abonamentowego (Play) do oferty pre-paid?

    Próbowałem w Orange, ale według totalnie zdezorientowanej "konsultantki"
    tak się nie da: abonament tylko na abonament.

    Mogę oczywiście najpierw wypowiedzieć umowę i przejść na Play Fresh, ale
    to potrwa półtorej miesiąca, a przenosiny numeru pozwalają na
    natychmiastowe zakończenie mało owocnej współpracy ;-)

    Pozdrawiam,
    Marek