  • 11. Data: 2009-10-23 19:11:02
    Temat: Re: Przeniesienie numeru do Play Fresh a bonusy?
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Irk" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:55d482e3-c690-4858-a522-febcdb5e3d90@m1g2000vbi
    .googlegroups.com...
    On 23 Paź, 20:25, "SDD" <s...@t...pl> wrote:

    Nie wiem czy dobrze Cię zrozumiałem.
    Czy to znaczy, że wcale nie muszę sam doładowywać konta do kwoty 40zł
    bo wystarczy kasa z bonusów (np. 30 zł -starter + 20 zł - bonus za
    przeniesienie)?

    ?????
    Z ktorej kombinacji moich slow wyciagnales ten absurdalny wniosek?

    >Nie rozumiem też na czym polega przedłużenie życia promocyjnej kasy :(
    >(do kiedy) przedłuży mi on życie tej promocyjnej kasy? Np. 31.01.2010
    >stan mojego konta będzie wynosił 40 zł (z bonusów lub z ewentualnego
    >doładowania)

    Doladowanei z bonusami sie nie sumuje. Osobno jest kasa z doladowan, osobno
    bonusy.

    >to wtedy odpalę kod "bonus na start" i dostanę 15 zł na kolejne 30
    >dni? Dobrze rozumuję?

    Tak, ta kasa zsumuje Ci sie z kasa z bonusow - ktore bez tego 1.02.2010
    zniknelyby bezpowrotnie, przedluzajac waznosc takiej sumy do 2.03.2010.
    Abu odpalic bonus musisz *doladowac* konto tak, by na *koncie glownym* bylo
    40 zl. Bonusy *nie licza sie*.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 12. Data: 2009-10-23 19:25:18
    Od: Irk <j...@w...pl>

    On 23 Paź, 21:11, "SDD" <s...@t...pl> wrote:
> [...]
    > przeniesienie)?

    > ?????
    > Z ktorej kombinacji moich slow wyciagnales ten absurdalny wniosek?

    Nie wiem, jakoś tak to zrozumiałem, ale widzę, że błędnie i już
    rozumiem, że źle.

> [...]
    >Abu odpalic bonus musisz *doladowac* konto tak, by na *koncie glownym* bylo

    OK, dzięki, rozumiem, już wszystko jasne.

    Czy możesz się jeszcze odnieść się do informacji, którą podał coolina:
    "dodatkowo ciągle jest promocja że dają ci dodatkowo do tego co
    wymieniłeś
    bezpłatne minuty np. 3 miesiące po 40 minut do wszystkich mimo ze
    podobno to
    zlikwidowali (przećwiczone wczora)"
    bo nigdzie nie mogę znaleźć informacji na ten temat.

  • 13. Data: 2009-10-23 19:44:52
    Od: BearBag <c...@g...com>

> [...]
    > podobno to
    > zlikwidowali (przećwiczone wczora)"
    > bo nigdzie nie mogę znaleźć informacji na ten temat.

    bo to sie skonczylo chyba 10 wrzesnia, albo 20tego, jakos tak.
    Zalapalem sie na to przy przenoszeniu paru numerow, ale dwa nastepne
    ktore przenioslem po tej dacie juz tego nie dostaly. Nie wiedzialem że
    ta promocja sie skonczyla więc napisalem reklamacje przez play24 i
    dostalem odpowiedz (nawet pocztą) że promocja ta zakonczyla sie 10tego
    lub 20tego wrzesnia (nie pamietam juz dokladnej daty). Teraz dają
    tylko 20zl na konto przez 3 pierwsze miesiące.

  • 14. Data: 2009-10-23 20:00:09
    Od: "coolina" <c...@w...ppl>

    >lub 20tego wrzesnia (nie pamietam juz dokladnej daty). Teraz dają
    >tylko 20zl na konto przez 3 pierwsze miesiące.

    10.10 przeniosłem 2 numery. Jeden wniosek zlożony 04.09 (aktywacja 10.10)
    drugi 10.10 (samo przeniesienie 23.10). Oba dostały 3x40 co widzem na
    internecie i zużyciu.
    Co ciekawe nie dajom zadnego kwitu na to (wcześniej pamiętam że zaznaczało
    się którą promocję się wybiera).
    W drugim przypadku robot sie nie zapytał o to, dopiero jak ja poprosiłem to
    powiedział - oczywiście już zaznaczam w systemie

    Cuda...

  • 15. Data: 2009-10-23 20:21:41
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Irk" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    n.googlegroups.com...

    >Czy możesz się jeszcze odnieść się do informacji, którą podał coolina:

    U niewielu osob na tej grupie wyswietlaja sie posty cooliny, zatem rzadko
    ktos sie bedzie ustosunkowywal do jego rewelacji :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 16. Data: 2009-10-23 20:38:33
    Od: "coolina" <c...@w...ppl>

    > U niewielu osob na tej grupie wyswietlaja sie posty cooliny, zatem rzadko
    > ktos sie bedzie ustosunkowywal do jego rewelacji :)

    lol.
    Zawsze wyskakuje niewygodna prawda nawet z KF

    jk

  • 17. Data: 2009-10-28 13:28:03
    Od: Mateusz Kosibowicz <m...@g...usun.com.usun>

    On Fri, 23 Oct 2009 08:12:24 -0700, Irk wrote:

    > Witam,
    > Będę przenosił numer z Tak Taka do Play. Widzę, że w promocji "przejdź
    > do play frash" dostanę 20 zł przez pierwsze 3 miesiące na połączenia,
    > SMS-y i MMS-y do wszystkich sieci.

    Czy obecnie przeniesienie numeru z TakTaka do innego operatora jest darmowe?
    Tzn. czy można mieć niemal puste konto w TT, by z powodzeniem zmienić operatora?
    Znalazłem cennik na stronie Ery, zgodnie z którym byłoby to darmowe, pytanie
    czy nie znaleźli sposobu by pobrać opłatę jakoś inaczej?

    Czy te 20zł przez 3 miesiące w Play Fresh jest ważne "do odwołania", czy będzie
    wiadomo kiedy się promocja ta kończy?

    --
    Pozdrawiam, Mateusz

  • 18. Data: 2009-10-28 14:38:06
    Od: Irk <j...@w...pl>

    On 28 Paź, 14:28, Mateusz Kosibowicz
    <m...@g...usun.com.usun> wrote:
    > Czy obecnie przeniesienie numeru z TakTaka do innego operatora jest darmowe?

    Tak

> [...]

    Tak

    > Czy te 20zł przez 3 miesiące w Play Fresh jest ważne "do odwołania", czy będzie

    Nie wiadomo - do odwołania