    From: Irk <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Przeniesienie numeru do Play Fresh a bonusy?
    Date: Fri, 23 Oct 2009 12:25:18 -0700 (PDT)

    On 23 Paź, 21:11, "SDD" <s...@t...pl> wrote:
    > Nie wiem czy dobrze Cię zrozumiałem.
    > Czy to znaczy, że wcale nie muszę sam doładowywać konta do kwoty 40zł
    > bo wystarczy kasa z bonusów (np. 30 zł -starter + 20 zł - bonus za
    > przeniesienie)?

    > ?????
    > Z ktorej kombinacji moich slow wyciagnales ten absurdalny wniosek?

    Nie wiem, jakoś tak to zrozumiałem, ale widzę, że błędnie i już
    rozumiem, że źle.

    >Tak, ta kasa zsumuje Ci sie z kasa z bonusow - ktore bez tego 1.02.2010
    >zniknelyby bezpowrotnie, przedluzajac waznosc takiej sumy do 2.03.2010.
    >Abu odpalic bonus musisz *doladowac* konto tak, by na *koncie glownym* bylo
    >40 zl. Bonusy *nie licza sie*.

    OK, dzięki, rozumiem, już wszystko jasne.

    Czy możesz się jeszcze odnieść się do informacji, którą podał coolina:
    "dodatkowo ciągle jest promocja że dają ci dodatkowo do tego co
    wymieniłeś
    bezpłatne minuty np. 3 miesiące po 40 minut do wszystkich mimo ze
    podobno to
    zlikwidowali (przećwiczone wczora)"
    bo nigdzie nie mogę znaleźć informacji na ten temat.