    From: Irk <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Przeniesienie numeru do Play Fresh a bonusy?
    Date: Fri, 23 Oct 2009 12:05:27 -0700 (PDT)

    On 23 Paź, 20:25, "SDD" <s...@t...pl> wrote:

    > Mozna - przy czym nie spiesz sie z wykorzystaniem tej promocji zwiazanej z
    > zakupem startera ("na start"). Ona sie przyda, gdy po 3 miesiacach (a czasem
    > i po dwoch, bo jesli przeniesiesz numer dzisiaj to pierwsze 20 zl dostaniesz
    > juz jutro, kolejne 1.11 i 1.12 i beda wazne do konca grudnia) zostanie Ci
    > niewykorzystana kasa z tych bonusowych zlotowek. Wtedy aktywacja tego bonusa
    > "na start" przedluzy zycie Twej promocyjnej kasy.

    Nie wiem czy dobrze Cię zrozumiałem.
    Czy to znaczy, że wcale nie muszę sam doładowywać konta do kwoty 40zł
    bo wystarczy kasa z bonusów (np. 30 zł -starter + 20 zł - bonus za
    przeniesienie)?

    I jeszcze jedno pytanie - promocyjne 20 zł dostaje się zawsze
    pierwszego
    dnia miesiąca z terminem ważności do końca tego miesiąca a pierwsze
    już następnego dnia
    po przeniesieniu z terminem tylko (?) do końca danego miesiąca więc
    chyba nie opłaca się
    przenosić numer pod koniec miesiąca. Czy dobrze kombinuję? Bo jeżeli
    przeniosę
    np. na początku listopada to 20 zł dostanę do końca listopada, drugie
    20 zł dostanę (tak jak piszesz)
    1.12 - do końca grudnia i trzecie 20 zł 1.01.2010 do końca stycznia?
    Czy tak?

    Nie rozumiem też na czym polega przedłużenie życia promocyjnej kasy :(
    Jeżeli moje powyższe rozumowanie jest poprawne (przeniesienie numeru
    na początku miesiąca - listopada)
    to w którym momencie miałbym skorzystać z tej promocji "na start" i w
    jaki sposób
    (do kiedy) przedłuży mi on życie tej promocyjnej kasy? Np. 31.01.2010
    stan mojego konta będzie wynosił 40 zł (z bonusów lub z ewentualnego
    doładowania)
    to wtedy odpalę kod "bonus na start" i dostanę 15 zł na kolejne 30
    dni? Dobrze rozumuję?

    Dzięki za dotychczasowe podpowiedzi! Są bardzo cenne!