  • 51. Data: 2009-08-24 22:11:03
    Temat: Re: Przekrecanie licznikow
    Od: Sztajfa <a...@w...pl>

> [...]
    >
    > Co do cofania licznikow. Wole kupic ntvke ze 150k km jezdzona
    > normalnie niz R6 z 10k km ktora 30% tego dystansu przebyla na
    > odcieciu. Stan licznika (nawet nie kreconego) nie jest miarodajnym
    > czynnikiem do oceny jego stanu.
    >
    > Co do pomiaru cisnienia. Jezeli przy sprzedawaniu jestes pewien ze
    > pojazd jest w jak nalepszym pozadku i mowisz o tym kupujacemu, nie
    > masz sie co bac jakiegos tam pomiaru. Jezeli natomist wciskasz kit
    > zeby sie nie wydalo - umowa jest niewazna. W umowie kupna/sprzedazy
    > pisze wyraznie, ze zapoznales kupujacego z faktycznym stanem pojazdu.

    ROZNICA POLEGA KOLEGO NA TYM ZE Ty przejezdasz 0km rocznie tak?????,......
    al enie sprzedajesz tego motoykla.i tu jest niewielu ktorzy sprzedaja.a
    dlaczego????bo nie jest ten motocykl padaka, bo malo nim jezdzisz, bo wiesz
    ze jest w dobrym stanie, bo nie krecisz silnika.chodzi tu o to ze wielu
    naciaga ludzi na moto ktore sa zajezdzone i ma poskrecane liczniki.
    niewielu jest takich co maja moto 2 sezony i jak mowia przejada 500km i
    sprzedaja po niskiej cenie.nie ma cudow,takie rzeczy tylko w erze albo w
    komisach;)

  • 52. Data: 2009-08-24 22:31:26
    Od: "Gumis" <m...@g...pl>

    > krecenie tak jak ktorys kolega napisal jest to umowny standart.masakra
    > jakas, powinni za to wsadzac do pierdla takich chamow i naciagaczy

    SWIETE SLOWA..... Tylko ze w tym kraju to standard niestety...
    Ale mam nadzieje ze tak jak w Niemczech kiedys i u nas bedzie ukrocone
    zycie takich sprzedajacych-inaczej i po wypadku NIE DAJ BOZE smiertelnym
    takiego delikwenta sie odnajduje i WSADZA NA DLUGIE LATA a jego rodzina
    placi
    odszkodowanie rodzinie poszkodowanego....
    Tak jest w CYWILIZOWANYCH krajach i tam nikt sie nie buntuje na taki stan
    rzeczy....

    Pozdrawiam

  • 53. Data: 2009-08-25 05:50:05
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Piotr May pisze:

    > Wlasnie... i dlatego teraz w pewniej R1 trzeba silnik wymieniac.
    >

    > ps: Nie, nie sugeruje ze wiedziales. Sam tez sie oszukalem.

    ooo, co popsułeś w ryłan?

    --
    gildor
    wdowiec... motocyklowo

  • 54. Data: 2009-08-25 05:56:59
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Sztajfa pisze:
    > Prawda jest taka ze w tym kraju wiekszosc przy transakcjach moto/auto chce
    > wydymac kupujacego.i to jest fakt.nic dodac nic ujac

    a kupujący sprzedającego. sprzedający ukrywa wady, a kupujący znalezione
    uwydatnia. zdrowe podejście do tynku, czyż nie? to jest biznes.
    a że kupujący stoi zwykle na tej bardziej straconej pozycji... cóż.

    --
    gildor
    wdowiec... motocyklowo

  • 55. Data: 2009-08-25 06:17:24
    Temat: OT Re: Przekrecanie licznikow
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    gildor pisze:

    > ooo, co popsułeś w ryłan?

    Silnik ?

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 56. Data: 2009-08-25 06:22:44
    Temat: Re: OT Re: Przekrecanie licznikow
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Piotr May pisze:

    > Silnik ?

    aleś elokwencją przywalił. mam za język ciąc?

    --
    gildor
    wdowiec... motocyklowo

  • 57. Data: 2009-08-25 06:23:37
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Piotr May pisze:

    > ps: Nie, nie sugeruje ze wiedziales. Sam tez sie oszukalem.

    Czyli to moja wina ze popsules R1 ktora kupiles wieki temu, na dodatek
    nie ode mnie ? Zenua

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 58. Data: 2009-08-25 07:37:30
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "gildor" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > a kupujący sprzedającego. sprzedający ukrywa wady, a kupujący znalezione
    > uwydatnia. zdrowe podejście do tynku, czyż nie? to jest biznes.
    > a że kupujący stoi zwykle na tej bardziej straconej pozycji... cóż.

    Kupujący nie dyma. Targuje się. Ma prawo. U Turka wręcz musi bo wpierdol by
    dostał:-) To sprzedający zna stan swojego rzęcha. Kupujący zawsze tylko się
    domyśla, nawet jak ma wsparcie fachowej stacji diagnostycznej.

    --
    Grzybol

  • 59. Data: 2009-08-25 07:44:14
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Grzybol pisze:
> [...]
    > dostał:-) To sprzedający zna stan swojego rzęcha. Kupujący zawsze tylko się
    > domyśla, nawet jak ma wsparcie fachowej stacji diagnostycznej.

    ma też umowę, którą może odpowiednio skonstruować, żeby zadziałała w
    razie jakbyco. jak sprzedający nie podpisze, ma coś na sumieniu.

    niestety, często bywa tak, że się kupuje a potem tylko psioczy, zamiast
    coś w tem kierunku wykonać. prawnie.

    --
    gildor
    wdowiec... motocyklowo

  • 60. Data: 2009-08-25 07:48:51
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

> [...]
    > jakbyco. jak sprzedający nie podpisze, ma coś na sumieniu.
    > niestety, często bywa tak, że się kupuje a potem tylko psioczy, zamiast

    Niby ma umowę. Tylko to bardziej sprawa ambicjonalna. To jest tak, jak byś
    się publicznie przyznał, że jakiś handlarzyna nikczemnego wzrostu Cię
    wydymał. Czyli, że Ty nie znasz się na motoryzacji a on się zna. Rozumiesz?
    Cierpi ego. Wtedy każdy cierpi w ciszy. A dla znajomych jest bajka w stylu:
    wiesz silnik może zajeżdżony, ale kupowałem głownie dla blachy, no wziąłem
    go jak za darmo, silniczek się wsadzi drugi i będzie git. Mówi to i płacze w
    duchu. Powiem Ci szczerze, że nigdy nie słyszałem, żeby ktoś z moich
    znajomych, ani ja sam podważał umowę kupna-sprzedaży ze względu na zły stan
    techniczny pojazdu.

    --
    Grzybol