    From: Sztajfa <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Przekrecanie licznikow
    Date: Tue, 25 Aug 2009 00:11:03 +0200
    <h6pgo8$gha$1@atlantis.news.neostrada.pl> <h6ppfl$5m0$1@inews.gazeta.pl>
    <h6rr1a$a4o$1@nemesis.news.neostrada.pl> <h6rqqr$kkb$1@inews.gazeta.pl>
    <h6rrkl$mc7$1@atlantis.news.neostrada.pl> <h6s2mn$hdg$1@news.onet.pl>
    <h6s4os$fmf$1@nemesis.news.neostrada.pl> <h6tt5l$p2t$1@inews.gazeta.pl>
    <h6ttk3$ijc$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <6...@g...googlegroups.com>
    <h6tvg4$q4c$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <d...@1...googlegroups.com>
    <h6u92v$bkb$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <a...@3...googlegroups.com>

    > Ja w tym sezonie jeszcze nic nie ujechalem. Glownym czynnikiem
    > rocznego przebiegu jest tryb zycia. Jezeli ktos pracuje w telepizzy i
    > 8h dziennie wozi pizze (moto czy skuterem) to przez sezon natlucze
    > podejrzewam grubo ponad 5k. Natomist jezeli ktos tyra na budowie caly
    > dzien (tak jak ja w tym roku), a wieczorem nie ma sily nawet zejsc do
    > garazu, to nic nie ujedzie.
    >
    > Nie mozna mowic ze ludzi ktorzy robia mniej niz 1000 km jest niewielu,
    > niepowolujac sie na zadne sprawdzone dane.
    >
    > Moj przyklad:
> [...]

    ROZNICA POLEGA KOLEGO NA TYM ZE Ty przejezdasz 0km rocznie tak?????,......
    al enie sprzedajesz tego motoykla.i tu jest niewielu ktorzy sprzedaja.a
    dlaczego????bo nie jest ten motocykl padaka, bo malo nim jezdzisz, bo wiesz
    ze jest w dobrym stanie, bo nie krecisz silnika.chodzi tu o to ze wielu
    naciaga ludzi na moto ktore sa zajezdzone i ma poskrecane liczniki.
    niewielu jest takich co maja moto 2 sezony i jak mowia przejada 500km i
    sprzedaja po niskiej cenie.nie ma cudow,takie rzeczy tylko w erze albo w
    komisach;)