  • 61. Data: 2009-08-25 08:42:56
    Temat: Re: Przekrecanie licznikow
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Grzybol pisze:
    > Użytkownik "gildor" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Niby ma umowę. Tylko to bardziej sprawa ambicjonalna. To jest tak, jak byś
    > się publicznie przyznał, że jakiś handlarzyna nikczemnego wzrostu Cię
    > wydymał. Czyli, że Ty nie znasz się na motoryzacji a on się zna. Rozumiesz?

    rozumiem, ale ja tak nie mam. raczej jestem leniem niżbym miał problemy
    z wielkością fiuta. jak ktoś mnie celowo i złośliwie chciałby wydymac,
    to zrobił bym wszystko nawet na złość, żeby się odgryźć, ale nie widze
    powodu do ukrywania tegoż. a jak ktoś to zrobił z zaniedbania, albo z
    wlasnej niewiedzy (zdarzaja sie tacy, co: paaaanie, nikt przy tym nigdy
    nic nie robil. taka maszyna! - 10 lat bez wymiany oleju?) albo bedzie
    mial zdrowe podejscie do skruchy. to chujtam.

    --
    gildor
    wdowiec... motocyklowo

  • 62. Data: 2009-08-25 09:24:17
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    > --
    > gildor
    > wdowiec... motocyklowo
    Witam po urlopie.
    Znaczy 9 poszla do ludzi?
    Tak tylko z ciekawosci pytam bo spotkalem w Rewalu goscia, ktory polecal 9 i
    mowil, ze swoja sprzedal po 5 latach.

    pozdr
    Bartek
    Ave1,8
    EL

  • 63. Data: 2009-08-25 09:34:07
    Temat: Re: Przekrecanie licznikow [OT]
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    BartekGSXF pisze:
    > Użytkownik "gildor" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Witam po urlopie.
    > Znaczy 9 poszla do ludzi?

    tak

    > Tak tylko z ciekawosci pytam bo spotkalem w Rewalu goscia, ktory polecal 9 i
    > mowil, ze swoja sprzedal po 5 latach.

    znaczy 5 lat sprzedawał? czy 5 lat posiadał i żal mu było? ja jeździłem
    4 lata i nie ma na rynku podobnego motocykla w nowych katalogach
    producentów.
    ja do niedawna ciagle miałem potrzebę tylko odmłodzenia pojazdu, ale już
    mi trochę przeszło i zaczynam chcieć czegoś innego. chwilowo chcę RSV
    ale z dużym prawdopodobieństwem możliwy jest zakup busy. bo źródełko
    pewne, a nie model wymarzony.

    --
    gildor
    wdowiec... motocyklowo

  • 64. Data: 2009-08-25 10:29:32
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    Kuczu pisze:

    > Czyli to moja wina ze popsules R1 ktora kupiles wieki temu, na dodatek
    > nie ode mnie ? Zenua

    A gdzie ja to napisalem ?
    Napisalem ze to wina tego ze nie sprawdzilem silnika w momencie zakupu.

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 65. Data: 2009-08-25 10:33:49
    Temat: Re: OT Re: Przekrecanie licznikow
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    gildor pisze:

    > aleś elokwencją przywalił. mam za język ciąc?

    No gildorku, ale co ja mam Ci napisac? podac cisnienia garuf ? No silnik
    jest umarty i tyle. Na szczescie taki jeden sie rozwalil w drobny mak
    prawie nowa R1 w podobnym roczniku jakis czas temu i mozna wnetrze
    silnika przelozyc. Wiec bedzie prawie nowka silnik i skrzynia w starym
    opakowaniu.

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 66. Data: 2009-08-25 10:36:55
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Piotr May pisze:

> [...]
    > prawie nowa R1 w podobnym roczniku jakis czas temu i mozna wnetrze
    > silnika przelozyc. Wiec bedzie prawie nowka silnik i skrzynia w starym

    coś sporo tych wymian silników w towarzystwie ostatnio :)

    --
    gildor
    wdowiec... motocyklowo

  • 67. Data: 2009-08-25 10:52:11
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    gildor pisze:

    > coś sporo tych wymian silników w towarzystwie ostatnio :)

    Przeca to czesc wymienna - wiec sie czasem musi popsuc... :)

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 68. Data: 2009-08-25 10:58:02
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Piotr May pisze:

    > A gdzie ja to napisalem ?
    > Napisalem ze to wina tego ze nie sprawdzilem silnika w momencie zakupu.

    To ja spytam z ciekawosci. Co bys sprawdzil ?

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 69. Data: 2009-08-25 11:26:05
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    Kuczu pisze:

    > To ja spytam z ciekawosci. Co bys sprawdzil ?

    Czy 2-ka nie wylata... :)

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 70. Data: 2009-08-25 11:49:34
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    Kuczu pisze:

    > To ja spytam z ciekawosci. Co bys sprawdzil ?

    kompresje ?

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl